Show je laatste aankopen

Ben zo benieuwd naar deze, hoop dat hij net zo mooi is als dat hij lijkt.

Hoop niet dat deze als een vuilniszak zit, hij lijkt wel heel erg los zo.

Dit kekke pakkie

Deze jas als de grijze niet mooi staat.

Waarschijnlijk gaat de helft terug want Zara valt me altijd zo tegen but we’ll see :woman_shrugging:

14 likes

Deze doen echt veel pijn haha sorry

1 like

Dit is de pascal virginia! Hoorde er iig veel positieve verhalen over dus we gaan het zien haha

Ja ik heb die ook!

Oh… :cold_sweat: Hoe lang duurde het inlopen bij jou ongeveer dan?

Weet ik niet precies… maar ik ben wel door een hel gegaan. En nu lopen ze heerlijk. Ik denk 3 weken!

1 like

waarom doen die dingen zo’n pijn? lees dat overal…

Als je memory foam lekker vind… DM heeft memory foam zooltjes voor in schoenen <3 die zijn ook echt heerlijk

2 likes

je moet de eerste 2 weken (even ervan uitgaande dat je ze elke dag draagt) ff je zooltje eruit halen, dan heb je wat meer ruimte. daarna verder inlopen met zool erin

Fijn om te horen, hopelijk is dat bij mij ook zo!

@safkina thanks voor de tip! Ga ik proberen, maar eigenlijk vind ik ze nu ook wel goed zitten (misschien piep ik wel anders na een tijdje dragen haha)

Ik heb er ook totaal geen last van gehad!

1 like

Ze schuren heel erg bij je hiel

1 like

Hahaha die heb ik vorig jaar gekocht in een winkel in Groningen voor mijn vader.

9 likes

Hij is gek op koeien trouwens, er staan koeien op zijn knieën en op zijn hoofd haha.

2 likes

Waar koop je die? Ik vind m geweldig!! :grin:

Als ze pijn doen koop je de schoenen dan niet gewoon te klein. Leren schoenen worden niet in eens groter het leer wordt alleen wat soepeler.

Ik heb echt geen idee hoe die winkel heet. :pensive: Ben al even aan het googelen maar nog zonder resultaat.

1 like

Als Dr. Martens niet zo’n hel waren om in te lopen had ik ook allang wel weer een paar gehad.

Aah zo leuk! Ja hij heeft echt leuke dingetjes. Zag ook hele mooie skulls maar ik heb daar nu even geen plek voor. Ik dacht ook echt dat het wel prijzig zou zijn maar hij is echt vet goedkoop. Nieuwe favoriete winkel erbij in Groningen!

Het is deze winkel trouwens: http://www.cornicia.nl/

1 like

Eindelijk :grimacing:

26 likes