Ik had rituals bonnen gekregen en die moesten natuurlijk meteen op. Vooral benieuwd naar de make up
Jezus wat mooi
2 jassen van h&m trend, nog even gebruik maken van mijn personeelskorting nu het nog kan.
En een zara jas uit de sale.
Die onderste 2 zijn de reden dat ik koud weer ook best fijn vind echt mooi!
Ik dacht dat die foto van de ring 3 pillen waren die op een hand lagen. Ik was al super benieuwd wat voor een aankoop dat was.
Zo mooi die tweede, heb je toevallig een link want kan hem niet vinden online? En hoe duur is hij?
Ik heb hem online ook niet kunnen vinden. Waarschijnlijk meteen uitverkocht. Ik heb deze in tilburg gekocht, daar hingen er nog veel!
Thanks, heb hem uiteindelijk kunnen vinden via Google en hij is inderdaad uitverkocht, maar heb hem nu wel bewaard in mijn verlanglijstje. Ik ga ook wel in de winkel kijken. Wel fijn om zoiets te kunnen passen. Jij bent in ieder geval klaar voor de kou zo haha
Omdat m’n kat een verwend nest is
Ik dacht eerst dat dit een fancy voetenbad was. Vroeg me al af wat je kat daarmee moest haha
Waar is de onderste van?
Voor een verkleedfeestje? Ik vind dit echt een gaaf pak
Thanks en ja, je moet verkleed als iets/iemand waarvoor je bang bent
En omdat hij er gewoon recht op heeft.
Ik heb de witte versie gehad.
Ze lopen echt geweldig.
Ik raad je ook aan om ze te halen als je in de buurt bent. Beste aankoop van alles wat ik heb gekocht. (Ok en mijn Friends en BB tshirt hehe)