Waar zijn die sokjes van? Heel leuk!
Wow hele mooie vondsten! 
Ik zocht een clutch voor een speciala gelegenheid maar mn jurk is best klassiek, schoenen wat stoerder dus deze clutch is perfect
Plus hij heeft ook een schouderriempje dus kan ook voor gewoon normale dagen
Aah lekker gewinkeld.
rokje
(De blouse, maar ik vind m mezelf mooier staan)
En nog een donkerblauwe corduroy broek van Monki, een beetje een aangesloten maar niet strak model. Vond ikzelf echt fantastisch maar staat niet op de site. Ik wil echt nuuuu herfst 
Mooie laarsjes! Waar komen die vandaan?
Mijzelf maar weer eens aan jeans wagen. Ben benieuwd of ik het veel ga dragen maar vond het in ieder geval wel erg mooi staan.
en (kies er straks 1 van) deze om het stoere weer wat te compenseren
Mooi en goeie deal ook!
Ben ook wel benieuwd naar de nafoto 
Awh die sokjes!
4 van de 5 clones van Orphan Black nu compleet.
Alleen geen Cosima maar die vond ik het minst leuk en is achterlijk duur en ik heb met Helena, deze funko, al superveel geluk gehad 
Aah balen inderdaad. Ik heb ook wel eens zoiets aan de achterkant geplakt maar je hebt gelijk dat ze eigenlijk gelijk goed moeten zitten.
Ik heb ze binnen en ze zitten bij mij goed! Vandaag de hele dag op gelopen en wel pijnlijke voeten gehad, maar ik heb dat sowieos snel (had ooit steunzolen en zou dat denk ik nog steeds moeten maar doe het al jaren niet meer). Pijn ligt dus niet per sé aan de schoenen!
Jaa de hakhoogte is fijn he! Ja ze zullen nog wel iets uitlopen…
Ik ben er al zo vaak ingetrapt dat schoenen zogenaamd zouden uitlopen 
Ik tegenwoordig ook niet meer hoor: echt teveel geld aan verspild. Vooral in de primark was ik dan te hebberig en was het graaien graaien haha
Allebei van & Other Stories. Ik hoop echt dat ze een beetje mooi blijven want ik heb een schurfthekel aan truien die er na twee keer dragen al rattig uitzien.
Zijn van Sacha!