Show je laatste aankopen

en twijfel over deze want best prima maar ook wel erg casual:

1 like

Heel leuk! Zou je misschien als je hem binnen hebt willen laten weten hoe die valt? Ik ben al forever op zoek naar een jumpsuit maar heb lange benen en ze trekken altijd zo bij mn kont haha.

Oeh Hema onderbroeken zijn bij mij ook favoriet, bedankt voor de tip, ik ga deze week ook even inslaan :sunglasses:

1 like

Van beide afbeeldingen de broeken.

4 likes

Nieuw ding om pennen in te doen. Binnenkant is roze. Ik vind hem leuk. :heart: Action trouwens.

11 likes

Die bekers hebben ze op mijn oude werk als melkbekers :slight_smile:

1 like

Heb er al eentje, maar nu een tweede bijgekocht voor in ons nieuwe huis.

18 likes

Ja geloof ik wel haha. Zijn leuk!

Nagellak in de kleur Alpaca my bags
Dankjewel @Egel voor het taggen

22 likes

image

5 likes

Laat de herfst maar komen!

9 likes

Die bovenste heb ik vandaag binnen gekregen! Zag niet lang nadat ik ze besteld had al dat de prijs verandert inmiddels! Ik heb ze namelijk voor maar 18.99 besteld :open_mouth: Is misschien een foutje geweest dan!

Omg ik heb een paar uur terug ook zitten kijken op zalando voor een zwarte jumpsuit, toevallig. Heb die van jou ook gezien en hij is mooi zeg :heart_eyes:

1 like

Die eerste :heart_eyes: waar is ie van?

Stradivarius! Zit echt als een pyjamabroek maar staat heel mooi

1 like

Mooi! Waar zijn ze van?

Ja zag ik ook! Ik had ze ook nog voor minder :slight_smile: 16 pond geloof ik. Maar de spijkerbroek is wel weer goedkoper nu

House Doctor! D.eens verkoopt ze o.a.

Haha top thanks, hopelijk zit ie bij jou goed! Ik zoek al 3 jaar dus kan nog wel even doorzoeken :joy:

Het kastje voor 25 euro bij de kringloop​:scream::scream::scream:
En de tafeltjes kreeg ik gratis omdat de tegeltjes eraf zij /kwijt, maar hier wil ik zelf andere in gaan leggen.

78 likes