Show je laatste aankopen

Omg ik heb een paar uur terug ook zitten kijken op zalando voor een zwarte jumpsuit, toevallig. Heb die van jou ook gezien en hij is mooi zeg :heart_eyes:

1 like

Die eerste :heart_eyes: waar is ie van?

Stradivarius! Zit echt als een pyjamabroek maar staat heel mooi

1 like

Mooi! Waar zijn ze van?

Ja zag ik ook! Ik had ze ook nog voor minder :slight_smile: 16 pond geloof ik. Maar de spijkerbroek is wel weer goedkoper nu

House Doctor! D.eens verkoopt ze o.a.

Haha top thanks, hopelijk zit ie bij jou goed! Ik zoek al 3 jaar dus kan nog wel even doorzoeken :joy:

Het kastje voor 25 euro bij de kringloop​:scream::scream::scream:
En de tafeltjes kreeg ik gratis omdat de tegeltjes eraf zij /kwijt, maar hier wil ik zelf andere in gaan leggen.

70 likes

Mooie aankopen. Als je er andere tegeltjes in hebt gelegd wel een nafoto posten hoor :smiley:

3 likes

Yes ga ik doen! Ik zit nog te twijfelen tussen donker groen, of toch weer roze haha.

2 likes

Waar zijn die sokjes van? Heel leuk!

1 like

Wow hele mooie vondsten! :thumbsup:

1 like

Ik zocht een clutch voor een speciala gelegenheid maar mn jurk is best klassiek, schoenen wat stoerder dus deze clutch is perfect :heart: Plus hij heeft ook een schouderriempje dus kan ook voor gewoon normale dagen

4 likes

Aah lekker gewinkeld.

rokje

(De blouse, maar ik vind m mezelf mooier staan)

En nog een donkerblauwe corduroy broek van Monki, een beetje een aangesloten maar niet strak model. Vond ikzelf echt fantastisch maar staat niet op de site. Ik wil echt nuuuu herfst :smiley:

12 likes

Mooie laarsjes! Waar komen die vandaan?

Mijzelf maar weer eens aan jeans wagen. Ben benieuwd of ik het veel ga dragen maar vond het in ieder geval wel erg mooi staan.

en (kies er straks 1 van) deze om het stoere weer wat te compenseren

8 likes

Mooi en goeie deal ook!
Ben ook wel benieuwd naar de nafoto :smile:

1 like

Awh die sokjes!

1 like

Ah fijn dat jij ze ook voor minder had! :grin: Ik zit te balen, had ze in 2 maten besteld. De ene is te klein, maar in de maat groter schiet ik steeds met m’n hiel omhoog ook al had ik er al een zooltje in gedaan voor de maat :frowning_face: Zo stom, want vind ze super leuk, zitten heel fijn verder en was dus een hele goede deal haha. En goed passende en mooie schoenen zoeken is altijd weer een opgave. Lees online wel dingen over iets tegen de rand plakken, maar daar zijn de meningen over verdeeld of dat werkt en heb ergens ook wel zoiets van; ze moeten van meet af aan goed zitten. Misschien als ze maar een klein stukje omhoog kwamen, maar dat is niet zo.

Heb jij ze al binnen? Hopelijk zitten ze bij jou wel top!

ze zijn heel lichtgroen

Zelfde model maar in het licht/oudroze