Show je laatste aankopen

1 like

4 van de 5 clones van Orphan Black nu compleet. :smiley: Alleen geen Cosima maar die vond ik het minst leuk en is achterlijk duur en ik heb met Helena, deze funko, al superveel geluk gehad :smiley:

10 likes

Aah balen inderdaad. Ik heb ook wel eens zoiets aan de achterkant geplakt maar je hebt gelijk dat ze eigenlijk gelijk goed moeten zitten.
Ik heb ze binnen en ze zitten bij mij goed! Vandaag de hele dag op gelopen en wel pijnlijke voeten gehad, maar ik heb dat sowieos snel (had ooit steunzolen en zou dat denk ik nog steeds moeten maar doe het al jaren niet meer). Pijn ligt dus niet per sé aan de schoenen!

@Cosima omg

1 like

Fijn dat ze bij jou goed zitten! Ja sowieso doen nieuwe schoenen wel vaak pijn als je er meteen een hele dag op loopt! Misschien dat ik morgen toch van die hielplakkers ga kopen en het dan toch nog probeer. Maar ben bang dat het maar beperkt zal helpen. En daarbij lopen schoenen vaak nog uit en wie weet wordt het dan weer erger? Meh baal echt! Ook zo’n fijne tussenhoogte die hak. Draag normaal óf plat óf een stuk hoger.

1 like

Jaa de hakhoogte is fijn he! Ja ze zullen nog wel iets uitlopen…

Ik ben er al zo vaak ingetrapt dat schoenen zogenaamd zouden uitlopen :sob:

Oh bij mij gebeurt dat wel regelmatig, gewoon dat ze net ietsje soepeler en een tikkeltje ruimer worden. Maar dat is nu dus juist niet m’n bedoeling. Sowieso nooit eigenlijk, zou schoenen nooit wat te klein kopen met in m’n achterhoofd dat ze misschien nog uitlopen.

Ik tegenwoordig ook niet meer hoor: echt teveel geld aan verspild. Vooral in de primark was ik dan te hebberig en was het graaien graaien haha

Geen spon, eventuele review volgt

7 likes

Op naar een stralende huid, hopelijk! Ga het voor het eerst gebruiken :innocent:

8 likes

Allebei van & Other Stories. Ik hoop echt dat ze een beetje mooi blijven want ik heb een schurfthekel aan truien die er na twee keer dragen al rattig uitzien.

42 likes

Zijn van Sacha!

1 like

Yaaassss gurl.

1 like

Die exfoliant is heeel fijn, zie meteen verschil in de poriën naast mn neus en puistjes worden snel minder. De dagcrème vind ik heel fijn omdat er zoveel spf inzit!

1 like

Ben zo benieuwd of je verschil merkt! Zit er echt al eeuwen naar te loeren maar vind het toch wel een smak geld… hopelijk over tijdje een update van je ?!

1 like

Nieuwe sloffen :rabbit:

22 likes

Ooooh deze zijn leuk! Waarvan?

2 likes

Primark! 5 euro maar dus kon het niet over mn hart krijgen om ze niet mee te nemen haha

1 like

image

6 likes