Show je laatste aankopen

Mooie aankopen. Als je er andere tegeltjes in hebt gelegd wel een nafoto posten hoor :smiley:

3 likes

Yes ga ik doen! Ik zit nog te twijfelen tussen donker groen, of toch weer roze haha.

2 likes

Waar zijn die sokjes van? Heel leuk!

1 like

Wow hele mooie vondsten! :thumbsup:

1 like

Ik zocht een clutch voor een speciala gelegenheid maar mn jurk is best klassiek, schoenen wat stoerder dus deze clutch is perfect :heart: Plus hij heeft ook een schouderriempje dus kan ook voor gewoon normale dagen

4 likes

Aah lekker gewinkeld.

rokje

(De blouse, maar ik vind m mezelf mooier staan)

En nog een donkerblauwe corduroy broek van Monki, een beetje een aangesloten maar niet strak model. Vond ikzelf echt fantastisch maar staat niet op de site. Ik wil echt nuuuu herfst :smiley:

12 likes

Mooie laarsjes! Waar komen die vandaan?

Mijzelf maar weer eens aan jeans wagen. Ben benieuwd of ik het veel ga dragen maar vond het in ieder geval wel erg mooi staan.

en (kies er straks 1 van) deze om het stoere weer wat te compenseren

8 likes

Mooi en goeie deal ook!
Ben ook wel benieuwd naar de nafoto :smile:

1 like

Awh die sokjes!

1 like

Ah fijn dat jij ze ook voor minder had! :grin: Ik zit te balen, had ze in 2 maten besteld. De ene is te klein, maar in de maat groter schiet ik steeds met m’n hiel omhoog ook al had ik er al een zooltje in gedaan voor de maat :frowning_face: Zo stom, want vind ze super leuk, zitten heel fijn verder en was dus een hele goede deal haha. En goed passende en mooie schoenen zoeken is altijd weer een opgave. Lees online wel dingen over iets tegen de rand plakken, maar daar zijn de meningen over verdeeld of dat werkt en heb ergens ook wel zoiets van; ze moeten van meet af aan goed zitten. Misschien als ze maar een klein stukje omhoog kwamen, maar dat is niet zo.

Heb jij ze al binnen? Hopelijk zitten ze bij jou wel top!

ze zijn heel lichtgroen

Zelfde model maar in het licht/oudroze

1 like

4 van de 5 clones van Orphan Black nu compleet. :smiley: Alleen geen Cosima maar die vond ik het minst leuk en is achterlijk duur en ik heb met Helena, deze funko, al superveel geluk gehad :smiley:

10 likes

Aah balen inderdaad. Ik heb ook wel eens zoiets aan de achterkant geplakt maar je hebt gelijk dat ze eigenlijk gelijk goed moeten zitten.
Ik heb ze binnen en ze zitten bij mij goed! Vandaag de hele dag op gelopen en wel pijnlijke voeten gehad, maar ik heb dat sowieos snel (had ooit steunzolen en zou dat denk ik nog steeds moeten maar doe het al jaren niet meer). Pijn ligt dus niet per sé aan de schoenen!

@Cosima omg

1 like

Fijn dat ze bij jou goed zitten! Ja sowieso doen nieuwe schoenen wel vaak pijn als je er meteen een hele dag op loopt! Misschien dat ik morgen toch van die hielplakkers ga kopen en het dan toch nog probeer. Maar ben bang dat het maar beperkt zal helpen. En daarbij lopen schoenen vaak nog uit en wie weet wordt het dan weer erger? Meh baal echt! Ook zo’n fijne tussenhoogte die hak. Draag normaal óf plat óf een stuk hoger.

1 like

Jaa de hakhoogte is fijn he! Ja ze zullen nog wel iets uitlopen…

Ik ben er al zo vaak ingetrapt dat schoenen zogenaamd zouden uitlopen :sob:

Oh bij mij gebeurt dat wel regelmatig, gewoon dat ze net ietsje soepeler en een tikkeltje ruimer worden. Maar dat is nu dus juist niet m’n bedoeling. Sowieso nooit eigenlijk, zou schoenen nooit wat te klein kopen met in m’n achterhoofd dat ze misschien nog uitlopen.