Deze broek van de Mango
En deze jurk van Oasis
OMG Oasis! Sinds de V&D niet meer bestaat was ik dat merk eigenlijk vergeten maar ik heb er nog een paar mooie jurkjes van. Waar heb je deze gekocht; super mooi!
Zalando, even over getwijfeld maar er was er plotseling weer eentje in mijn maat, dus toch maar besteld
Score: redelijk ok. Voorkant niet doorschijnend, op rug zie je mijn bh-bandje een beetje. Maar heb geprobeerd terwijl ik een zwarte bh aan had, dus niet helemaal representatief. Met lichtroze bh eronder redelijk te doen. Shirts zijn van de Bijenkorf…
Korting op adidas bij zalando en heb mij een beetje laten gaan. Twijfel nog of ik het zwarte jasje ook moet houden en de jogging variant van de Adidas broek.
Ah zo chill hier ga je echt veel plezier van hebben. Echt mijn beste aankoop ooit.
Hij valt op zich wel lang (ik ben 1,67) en hij komt wel tot meer dan aan de grond.
Maar ik draag hem hoog in de taille en dan kan het met hakken gewoon.
Hij valt normaal tot iets groter, ik heb nu een maat 34 omdat de 36 uitverkocht was en hij zit gewoon strak zoals een taillebroek hoort te zitten.
Dat klinkt goed! Mijn vriend heeft de Oneplus One en die is ook nog steeds snel! Na 4 jaar nog
Van welke webshop heb je dit gekocht? Ging net googlen en zie dat het inderdaad goedkoper is dan bij mijn kapper alleen dan zijn de verzendkosten hoog…
Waar koop je dit?
Bij Onlinedrogist.nl
Heb het nog nergens in een winkel gevonden