Show je laatste aankopen

Tweede zwarte crop tops voor bij mijn nieuwe broek!

3 likes

Vakantiegeld moet ROLLEN maar ik mag sws zo goed als niks houden. Meestal is de helft toch kut dus makkelijk

8 likes

Ik wil meer kopen, loopt een beetje out of the hand hiero :money_with_wings::thinking:

2 likes

Ah balen hij is wel echt heel leuk! Denk dat ik er ook beetje tussen in zit… maar denk wel meer maat 38. Ze hebben wel nog in maat 40 maar dat zal wel te groot zijn. Als je iig zou willen laten weten hoe ie valt ben ik al blij🙊

1 like

Die is geniaal :joy:

Ooooh die schoenen zijn leuuuk, vooral de gele!

Precies, heb om die reden vorige week ook zulk soort schoenen gekocht bij de Zara en Bershka, maar had geen gele gezien. Zocht eigenlijk ook goud, maar deze zijn vet leuk!!

1303301062_2_1_1

17 likes

Nu het hier toch over van die ‘sandalettes’ gaat. Ik heb deze week zulke mooie classy mosgroene/olijfgroene gezien en ik wil ze zooo graag. Volgens mij hadden ze een goud gespje en verder heel simpel, alleen 2 bandjes, precies goede hakhoogte om chill op te kunnen lopen en de perfecte kleur. Zo’n spijt dat ik niet heb gevraagd waar ze vandaan kwamen. Iemand enig idee?

Ze lijken op deze maar dan met 1 bandje over de onderkant van je voet.

3 likes

Nieuwe bank :grin:

gronlid-zitsbank-groen__0580382_PE675043_S4

Maar dan met maar 1 chaise longue aan het einde + een bijpassende poef

27 likes

Gewoon bij Ikea! Het is de gronlid bank, en je kan hem zelf samenstellen hoe je hem wil hebben, dus zoveel chaise longues als je wil :grin:

3 likes

@monkeyslut ik vond het ook echt sacha schoenen, maar die hebben ze helaas niet. @Jeg echt net gisteren gezworen dat ik nooit meer naar de pri ga maar ik moet dan toch maar een uitzondering maken haha. Thanks!

1 like

Ik heb thuis ook 2 chaise longues van Ikea gewoon als bank neergezet. Beste beslissing ever <3

4 likes

Nieuwe muis met instelbare gewichtjes en knopjes. Erg fijn. Nu nog even die muismat van laatst bestellen.

12 likes

ja! Ga dit kleintje dan voor mn laptop gebruiken :slight_smile:

1 like

Heel cool! Waar zijn deze twee van? ASOS?

2 likes

^Dit plaatje staat serieus op de site van de sting… Ze hadden toch wel een iets flateuzere foto kunnen maken?:sweat_smile:

^De shirtjes

Wauw lijkt op mijn gemiddelde Marktplaatsfoto :joy:

4 likes

Mooi! Niet die ik bedoelde, die had nog wat andere bandjes en lagere hak. Wel een goede tweede optie!

kiwi

KIWI van Steve Madden (via Zalando)

1 like