Waar is die broek van? Ik wil ook fantastische billen!
Yep!
Haha! Van Zalando! Hij is ook niet zo super duur dus dat is ook mooi
Dankjewel!
Ah super lief dat je eraan denkt!! Fijn dat ie bij jou in ieder geval goed zit, vrees dan inderdaad dat ie bij mij te kort is zoals altijd haha. Thanks!
Heel mooi! Waar zijn deze van als ik vragen mag?
H&M!
Bedankt!
Ik heb precies onder een steen geleefd, zie nu pas hoe uitgebreid hun home collectie is.
Ik ga even een uurtje scrollen op hun website…
Niet mijn smaak veel plezier ermee
noisy may
superdry
naketano
Lange warme winterjassen. Nu kijken welke het best bevalt. Wat een geld in een keer! 360 euries! maar gelukkig (of helaas) kan ik wat retourneren haha
Woah die Naketano, ik ben verliefd!!
ik hoop ook dat die perfect is, hij schijnt zwaar te zijn. eerst maar eens aantrekken!
Weet je hoe die heet? Entertain my pain…
en ik zoek een lange jas om mijn benen warm te houden, koude spieren betekend bij mij pijn. haha dus deze jas moet het worden.
De laatste vind ik leuk!! Hopelijk zit ie goed
Weet iemand of er eigenlijk weer een glamour day is dit najaar? kan wel een flinke shopsessie gebruiken, maar als er binnenkort korting is wacht is even
EDIT: grapje, van de week stond er nog niks, maar ik zie nu 29-09 staan
Waar bestel jij? Ik wil t gaan proberen maar zou niet weten waar ik t kan halen zonder 2000eu aan verzendkosten ;-;
Hangt er vanaf waar je naartoe gaat. Voor prive vind ik het zo prima kunnen, voor werk (of evt school) zou ik er een hemdje onder doen.
Notitieboekje met van die stippen binnenin (zoals een bullet journal) die ik ga gebruiken als travel journal
Oh die ziet er nog best prima uit. Waar heb je hem gekocht? Onze katten hebben nu een kleine krabpaal, denk dat ze dit wel leuker vinden haha