Show je laatste aankopen

Wat is die wash + blow in a can? Is dit je eerste keer dat je die gaat gebruiken of ken je m al? Ben super benieuwd!!

Ohh ik vond hem echt totaal niet jeuken haha!
Hij schijnt idd een beetje door maar ik doe gewoon een huidskleurige bh eronder

Ja huidskleurige bh is inderdaad een goed idee en wat heerlijk dat ie bij jou niet jeukt!! Vond die knoopjes zo mooi en de kleur is ook prachtig!

Jaa echt hè! Die knoopjes maken het echt af
Love it
Hoop dat je nog iets soortgelijks vindt!

Ik ga deze winter als knuffelbeer door het leven

17 likes

Ooooeeeh nu wil ik ook proberen, vooral doorzichtig en volume klinkt heel positief!!!

We doen mee met de rest van half NL. :heart: Voor in ons nieuwe huis.

Kan onze lelijke Nienke van Zuiver de deur uit. Ding kostte 800 euro is zo enorm snel lelijk geworden. Doorn in het oog.

34 likes

Dankje voor de tip! Heb net een bestelling geplaatst bij Deciem zelf (kom ik ook showen :stuck_out_tongue_winking_eye: ) maar love acties dus neem het voor mn volgende bestelling (als het werkt) zeker mee!

Ik koop nooit wat voor mezelf (de laatste keer dat ik hier iets plaatste was een sportlegging een paar maanden terug, en dat is ook daadwerkelijk het laatste wat ik voor mezelf gekocht heb…) dus vandaag is een wonderbaarlijke gebeurtenis!

(Maar dan in donkerblauw)

In sandman

En hopelijk een nieuwe, betere huid :cry:

5 likes

Ik heb m ook, nog steeds blij mee! Vind hem kwalitatief ook echt goed voor dat geld, heb vlekken er altijd heel makkelijk uit gekregen :blush:

Ah fijn om te horen! Hij was nu ook maar €99 in de aanbieding. We hebben 'm net weer netjes opgerold en bij de verhuisspullen gezet. Nog 4 maanden wachten. :joy:

1 like

HG vlekkenspray extra sterk! Zelfs koffievlekken zijn eruit gegaan.

2 likes

17 likes

3 likes

Nee nog niet :frowning: nog geen tijd voor gehad (maar wil misschien deze week een Balenciaga Classic city halen dus misschien is t beter als ik daarvoor m’n moneys bewaar)

3 likes

8 likes

Zijkanten is met glitter. En ik heb nog een zwart rokje eronder dus dat zie je helemaal onderaan het jurkje middenin.

En ik had ook nog 2 bh’s gekregen van mijn moeder maar passen niet dus heb van dat geld deze trui gekocht, had toch nog 2 nieuwe die wel passen. Wil deze trui al een tijdje en nu is hij in de sale :heart: :

Nu mag ik echt tot kerst geen kleding meer kopen hoor haha. Ook niet als ik het niet krijg. :unamused:

8 likes

Waar is het kleed van? Supertof!

Karwei! Nu 99 euro.

1 like

Zalando (merk is Opus)

15 likes

Broekie, dankzij @MrFahrenheit, met mijn 25% bday korting (H&M).

11 likes