Show je laatste aankopen

Een beauty box want yolo en het is deze maand ook mijn verjaardag dus ik vond het wel passend

7 likes

2 likes

Waren die nou van Kwantum?

Zodat mijn platen niet meer allemaal bovenop elkaar liggen, maar mooi rechtop kunnen staan en elkaar dus niet beschadigen.

Edit:

En omdat ik blijkbaar shopverslaafd/impulsief ben. Allemaal Forever21.

Is een body

Nog wel een kans dat deze terug gaat als de kleur van de bloemen niet staat bij m’n haar. Ben toch nog wel een stukje blonder dan het model namelijk…

2 likes

IMG_0583

3 likes

@pineapple Heb 'm net voor het eerst opgehad, kon m’n ouders niet horen toen ze praatten. LOVE IT. Idd zonder noise cancelling een blikken geluid, maar ja ik heb dat ding juist voor de noise cancelling haha

1 like

Klinkt goed! Is het geluid wel goed als de nc aan staat?

Ja dan vind ik het geluid heel mooi en helder. Heb de bas nog niet getest (volgens de recensies is die iets minder, maar ben toch niet zo’n metal fan haha)

1 like

Dank voor de info! Ik ga nog even kijken en bedenken wat ik wil :slight_smile:

Ah leuk allemaal! Waar is dat platending van? Lijkt me heel handig om te hebben ook!

1 like

• 2 schenkruitjes voor de flesjes

En deze kon ik niet weerstaan.

8 likes

Wit van buiten en ‘gebroken’ zilver van binnen, voor in de slaapkamer (merk Eglo).

14 likes

Bax-shop!

God, ik haat mezelf, maar heb weer flink wat aangeschaft.

Ik heb deze broek aangeschaft omdat ik telkens meiden zie met de meest fantastische billen in deze broeken en ik hoop ergens dat die magie ook voor mij werkt maar zal wel niet haha

Ik snap eigenlijk niet dat ik jurkjes en ‘sexy’ dingen blijf kopen want het is niet alsof ik ze vaak kan dragen :joy:

29 likes

De hele set afgezien van de kopjes rechts.

37 likes

Jaa die broek ga je sowieso rocken. Mijn ex kon nooit van mn billen afblijven als ik m aanhad (disclaimer ik vind dat niet erg mannen die ik leuk vind mogen aan mijn billen zitten)

2 likes

Haha het is echt magie volgens mij. Ik heb serieus nog nooit iemand gezien die er slecht uit zag in zo’n broek haha dus hoop dat het voor mij ook werkt

Thanks! :blush:

Ziet er goed uit! Topvintiga toch?

1 like

Simpele zwarte skinny, bij mij valt hij tot op de enkel

Nooit genoeg jurkjes

Nog maar eens een poging doen om een witte blouse wit te houden

5 likes