Show je laatste aankopen

Mooi! Waarvandaan? (of kijk ik ergens overheen)

1 like

Tip: Zalando verkoopt ook Monki. En even duur als in de winkel, i.p.v. zoveel duurder bij Asos. Ze hebben lang niet alles, maar wel een ongeveer 100 kledingstukken!

1 like

Ze zijn van Josh V.

Ik wilde eigenlijk de cappuccino kleur maar ik ken mezelf, die zijn na 2 weken half zwart…

1 like

Van allemaal de trui

Gekocht bij de H&M!

8 likes

Pantalon H&M

Loafers via Zalando
Helaas zit maat 38 ‘precies pas’ en een beetje krap. Maat 39 zit weer echt iets te ruim. Tips welke te houden? Zou zo’n sokje veel verschil maken voor de grotere (heb ik niet)?

Spelbreker hier: allebei niet.
Vooral met loafers gaat het altijd pijn doen/schuiven/uitfloepen/knellen. Maar dat is mijn ervaring. Misschien heeft iemand anders een ideale oplossing:)

In het echt gezien, gepast en gekocht. Had alleen geen zin om foto te maken dus vandaar plaatje van online. Hij is in het echt nog veeeeel mooier, hele mooie pasvorm!

Is het echt leer? Dan loopt het bij loafers wel goed uit en zou je de achterkant nog kunnen uitkloppen met een hamer en een sok er om heen. Als het niet echt leer is, dan zou ik inderdaad geen van beide maten nemen helaas…

2 likes

Nice! Waarvan?

Jongens 't blijft handig als jullie er bij zetten waar je het hebt gekocht :laughing: Dan hoeft het niet telkens gevraagd te worden :blush: Thanks!!

Het is trouwens niet gemeen bedoeld oid

21 likes

@Rozevarken @Lort Het is leer! Daar ga ik sowieso altijd voor.

Ik laat denk ik toch de kleinere afvallen, i.v.m. knellen. Even kijken wat ik met een inlegzooltje nog van de grotere kan maken.

Jaaa ik heb eergisteren die coltrui binnen gekregen, die beige/camel kleurige, vond m zo mooi eruit zien. Maar hij schijnt door en jeukt :unamused: vond het vet jammer! Hopelijk bevalt ie jou beter :blush:

1 like

Wat is die wash + blow in a can? Is dit je eerste keer dat je die gaat gebruiken of ken je m al? Ben super benieuwd!!

Ohh ik vond hem echt totaal niet jeuken haha!
Hij schijnt idd een beetje door maar ik doe gewoon een huidskleurige bh eronder

Ja huidskleurige bh is inderdaad een goed idee en wat heerlijk dat ie bij jou niet jeukt!! Vond die knoopjes zo mooi en de kleur is ook prachtig!

Jaa echt hè! Die knoopjes maken het echt af
Love it
Hoop dat je nog iets soortgelijks vindt!

Ik ga deze winter als knuffelbeer door het leven

17 likes

Ooooeeeh nu wil ik ook proberen, vooral doorzichtig en volume klinkt heel positief!!!

We doen mee met de rest van half NL. :heart: Voor in ons nieuwe huis.

Kan onze lelijke Nienke van Zuiver de deur uit. Ding kostte 800 euro is zo enorm snel lelijk geworden. Doorn in het oog.

34 likes

Dankje voor de tip! Heb net een bestelling geplaatst bij Deciem zelf (kom ik ook showen :stuck_out_tongue_winking_eye: ) maar love acties dus neem het voor mn volgende bestelling (als het werkt) zeker mee!

Ik koop nooit wat voor mezelf (de laatste keer dat ik hier iets plaatste was een sportlegging een paar maanden terug, en dat is ook daadwerkelijk het laatste wat ik voor mezelf gekocht heb…) dus vandaag is een wonderbaarlijke gebeurtenis!

(Maar dan in donkerblauw)

In sandman

En hopelijk een nieuwe, betere huid :cry:

5 likes