Ik heb m ook, nog steeds blij mee! Vind hem kwalitatief ook echt goed voor dat geld, heb vlekken er altijd heel makkelijk uit gekregen
Ah fijn om te horen! Hij was nu ook maar €99 in de aanbieding. We hebben 'm net weer netjes opgerold en bij de verhuisspullen gezet. Nog 4 maanden wachten.
Vertel me hoe! Ik heb ook zo’n licht kleed
HG vlekkenspray extra sterk! Zelfs koffievlekken zijn eruit gegaan.
Lekker blousje. Ben je al voor die blazer geweest?
Nee nog niet nog geen tijd voor gehad (maar wil misschien deze week een Balenciaga Classic city halen dus misschien is t beter als ik daarvoor m’n moneys bewaar)
Zijkanten is met glitter. En ik heb nog een zwart rokje eronder dus dat zie je helemaal onderaan het jurkje middenin.
En ik had ook nog 2 bh’s gekregen van mijn moeder maar passen niet dus heb van dat geld deze trui gekocht, had toch nog 2 nieuwe die wel passen. Wil deze trui al een tijdje en nu is hij in de sale :
Nu mag ik echt tot kerst geen kleding meer kopen hoor haha. Ook niet als ik het niet krijg.
Waar is het kleed van? Supertof!
Karwei! Nu 99 euro.
When pyjama meets office. En misschien met stoere laarsjes naar festival zaterdag. Kan dan met een blouse? Help a grijze muis out!
Loooove de blouse! Waar issie van?
Mooi met grijze jeans, stoere riem en boots!
Waar heb je deze nou vandaan dan? Ik begin hem stiekem steeds leuker te vinden
Wauw!
Karwei Varamin zwart/wit, nu voor 99 in de aanbieding. Ik had hetzelfde, moest er niets van hebben eerst haha.
Costes! Thanks, zoiets had ik inderdaad in gedachten! Even het weer afwachten zaterdag.