Show je laatste aankopen

Ben ook benieuwd! Aan de link vd afbeelding te zien Leen Bakker

1 like

Klopt, Leenbakker! 30 eurootjes: hier

2 likes

9 likes

Waar heb je deze besteld? Vind ze echt supertof!

1 like

Zalando!

Samenvatting

https://www.zalando.nl/dorothy-perkins-meggy-enkellaarsjes-met-plateauzool-black-dp511n079-q11.html

1 like

8 likes

Arma jas, heeeeel blij mee.

6 likes

Oranje trui van Modstrom, in het echt wat feller. Vond ‘m wel gezellig

6 likes

Niet mijn foto. Kon dit niet weerstaan (gaat om links). Teckelprint. <3

16 likes

Waar haal je dit?

1 like

Een klein beetje herfstshopping gedaan bij Asos. Ben vooral heel enthousiast over de vegan 1460s :heart_eyes:

20 likes

Monki!

Aaaw, doet hij er nog wat mee? Mijne speelt altijd alleen maar met de doos van hetgeen je mee brengt. Heeft 1 keer tegen een bal ofzo geduwd met z’n hoofd, keek ernaar toen ie weg rolde en is :roll_eyes:toen weer gaan slapen.

1 like

Deze Falcons!

16 likes

Ik zit al weken op deze trui te azen en vanmorgen was hij er ineens weer in mijn maat :heart_eyes:
Wel raar want normale levering was 6 euro maar express delivery was ineens gratis? :thinking: dus hij wordt ook nog eens morgen al bezorgd

34 likes

Omg nee ik ook, zal gauw kijken hahahah

1 like

Haha ik heb echt een rare obsessie met deze trui, ik ben er ook al twee keer voor langs de winkel geweest. Beter valt hij niet tegen :upside_down_face:

@zwaardvis Is ie opeens helemaal van de site af? Ik kan hem niet meer vinden en ook niet via google afbeeldingen. :eek:

Ja dat doen ze vaker daar maar ze hebben hem er opnieuw opgezet met een ander model :face_with_monocle:

Dankjewel! Maat al weg, helaas. :sweat_smile:

Wil je morgen een eigen foto maken? Ik ben echt benieuwd naar hoe ie in het echt is haha!