Loveeee it, waar zijn ze van?
Oooo, wat heeft Bullboxer leuke laarzen!!
Ja maar ook even proberen met een tailleriem. En verder eens met hierboven: als je nu al niet denkt YES IK DOE M MORGEN METEEN AAN!!1!.. Dan weet ik niet of je hem moet houden.
Ja gaaf he, is al mn derde paar dat ik heb van Bullboxer en ze lopen allemaal top.
Ze zien er wel zwaar uit. Is dat zo? Écht leuk!
Ik vind hem heel leuk en hij staat je goed Is dit die van Monki? Bij mij was 'ie helaas veel te lang ik kon de vloer ermee dweilen
Dit ja! Omg ik wil deze ook.
Nieuwe kast en pruttel voor erin, maar vind die snoer van de lamp zooo lelijk! Hoe werk ik die weg? En vind de muur ook nog een beetje kaal, zal ik nog wat schuiven en wat kleine ingelijste foto’s daar hangen?
Kun je het snoer niet helemaal langs de poot leiden en met kleine tie wraps vast zetten?
Misschien die muur donkergroen verven? Wel wat afgezaagd, maar ik vind het persoonlijk erg mooi en denk dat het leuker is dan het drukker/onrustiger te maken met fotolijstjes.
Oh no die muur hou ik wit! Heb een muur hier rechts van in de serre die lichtgrijs is.
Dat is misschien een idee, thanks!
Ik moet zo’n beetje mijn hele herfst- en wintergarderobe vernieuwen, ik heb echt nog maar heel weinig. Naar welke winkel (fysiek/online) moet ik sowieso kijken?
Bedankt @Amphitrite, @Annie en @Canvastas. Als ik zoveel nodig heb, zie ik door de bomen het bos soms niet meer. Ik was de helft aan deze winkels al weer even vergeten. Ik ga alles even bij langs!
Wat duurzamere merken: People Tree, Kings of Indigo of Mud voor jeans, Armed Angels/Alchemist voor jurken/blousen/truien, H&M Conscious of Goat voor basics.
Ik ga morgen meteen naar de action haha