Show je laatste aankopen

Omg nee ik ook, zal gauw kijken hahahah

1 like

Haha ik heb echt een rare obsessie met deze trui, ik ben er ook al twee keer voor langs de winkel geweest. Beter valt hij niet tegen :upside_down_face:

@zwaardvis Is ie opeens helemaal van de site af? Ik kan hem niet meer vinden en ook niet via google afbeeldingen. :eek:

Ja dat doen ze vaker daar maar ze hebben hem er opnieuw opgezet met een ander model :face_with_monocle:

Dankjewel! Maat al weg, helaas. :sweat_smile:

Wil je morgen een eigen foto maken? Ik ben echt benieuwd naar hoe ie in het echt is haha!

Zal ik doen!

1 like

Je hebt trouwens ook echt mazzel gehad met die express delivery. Is inmiddels weer rechtgezet zie ik. :rolleyes:

1 like

@Foucher De link stond nog open en maat M en L zijn er weer, ik heb een S besteld en nu twijfel ik of ik niet ook een M moet bestellen voor de zekerheid :joy:

1 like

Van Wal G.
En 49,95 kostte hij
Ik stuur vanavond wel een linkje

1 like

Ik heb zo’n idee dat ie al erg ruim valt, dus ik denk dat S dan wel oke is? Al twijfel ik nu ook om de M te bestellen hahah.

1 like

Haha ja ik laat het er maar bij, twee keer bestellen is het ook zo overdreven. En nu hou ik op over deze trui sorry iedereen :see_no_evil:

1 like

Zo heerlijk <3

Ben benieuwd of een toner echt zo’n groot verschil maakt als dat de verkoopster beweerde haha

10 likes

Weet niet wat je verkoopster beweerde, maar ik vind hem heel fijn! Heel lekker zacht voor m’n gezicht en mijn huid blijft er heel rustig door :slight_smile:

1 like

Had ik heel dringend nodig

57 likes

Waar vandaan? :open_mouth:

Wat leuk!! Doet me weer terugdenken aan mn eigen studententijd, veel plezier en geniet ervan!

1 like

Hij is van Paul&Joe Sister

1 like

Ik zoek nog een leuke winterjas, maar heb geen inspiratie. Iemand tips?

Wat zoek je? Lang/Kort/kleurrijk/effen/print/waterdicht/…?

1 like

Ja ik zoek ook nog de perfecte lange zwarte dikke mantel met gouden knopen but nowhere to be found :tired_face:

1 like