Show je laatste aankopen

Je slaapt op die kasten? Zo ja, wat creatief!

2 likes

Ah super lief thanks voor het zoeken! Zoek hem eigenlijk ietsjes meer casual en langer, zoals dit model maar dan met gouden knoopjes:

Gouden knopen erop laten naaien?

4 likes

Yes! 4 Ikea kasten in totaal, waarvan ik er 2 gebruik :slight_smile:

2 likes

Wat slim! Kan het wel tegen ‘een stootje’, denk je?

3 likes

Ik hoop het wel! :grimacing: Ik heb de twee voorste kasten redelijk vol zitten, dus die zullen niet gauw omvallen oid. Heb het wel getest door er wild op te bewegen en er kwam eigenlijk geen beweging in. Maar moet wel zeggen dat ik er niet gauw echt heel wild op zou gaan doen tbh. Weet ook niet echt of ik met twee mensen erop zou gaan.

2 likes

Wat cool!!

2 likes

13 likes

Als het goed is zou je die kasten eventueel nog makkelijker kunnen versterken er zijn daar veel ikea hacks over te vinden op inet.

2 likes

@wompie Waar is die camel kleurige trui van?

In ieder geval warm, tot net over m’n heup en (semi)waterdicht met een rits. Ik heb nu alleen een felroze nepbontjas, maar die is echt TE warm en niet zo chill om mee door de regen te fietsen.

Ik denk dat ik dit ook nodig heb

1 like

Leuk ingedeeld en ingericht!

1 like

En aan de muur vastmaken met speciale haken kan ook altijd!

2 likes

@Noomie heb m al binnen! Wil je er een foto van? Hij is heeel mooi in het echt! :heart_eyes:

13 likes

6 likes

Heb je een pb gestuurd met de foto’s :slight_smile: link volgt later (denk vanavond laat)

van Theym en hij is echt (maar echt) prachtig <3 en zit superheerlijk. En hij is er in meerdere kleuren, echt een aanrader.

Hij valt wel ruim, dus helaas ga ik die van mij terugsturen, want het is al de kleinste maat :frowning:

@suus vind je matras op die kasten zo leuk bedacht!

1 like

Mooie tas! Tot wanneer en waar is die verkoop? Is het nog een beetje de moeite waard?