Die heb ik ook! Echt een fijn product
Ga je geen spijt van krijgen, hij is superfijn! Mijne hield er vanuit het niets donderdag opeens mee op, en merk nu hoeveel ik 'm gebruik (ook voor wekker en timers enzo). Ik krijg van Fitbit kosteloos een nieuwe opgestuurd trouwens, superfijn
A
Add images
Haha ik zat net serieus precies hetzelfde te denken toen ik die foto’s onder elkaar zag oeps
Ben van plan om de spullen lang te gebruiken natuurlijk!
Omg
Wat is dat oranje ding? Zoiets heb ik nog nooit gezien!
Goede aankopen
Zorgt er inderdaad voor dat je spierpijn sneller overgaat en dat je een betere doorbloeding krijgt daar waar je het gebruikt
Ik sport veel en heb best vaak lang last van spierpijn dus hoop dat dit een goede uitkomst is!
Oooooh cool, hoop dat het helpt!
Ik moest lachen omdat ik eerst dacht dat het een piemel was en de titel impliceerde naar minder seks. Totdat ik de ondertitel las😅
Over goede service gesproken!
Finally! Moest al zo lang nieuwe docs maar vind het zo’n grote uitgave dat ik het steeds uitstel. Nu zit er sinds kort een gat in het leer van m’n oude dus werd het echt te dol.
Leuke dingen
Vero Moda tall - Mijn moeder hoeft eens geen stukjes aan de armen te zetten, want mijn lange slungelarmen passen er gewoon in!
Gina Tricot - aanfoto in WAYRW
Mango - laatste moet nog binnenkomen
Ik heb ook altijd te lange armen voor een jas lijkt het…ga eens naar deze kijken!
Wat een leuk tasje! Ik vind het alleen niet op de site? Heb je een link ervan?
Ander e-mailadres proberen? En ondertussen een berichtje doen naar & Other Stories, ik mailde ze laatst en kreeg binnen een uur antwoord.
Verzendkosten geen idee, maar kun je in een mail bijvoegen haha
Jaa dat had ik dus laatst ook al. Bij mij pakte die m uiteindelijk wel toen ik een account aanmaakte (dus neit als gast bestellen)