Nadat mijn oude verloren ging in zee
hebben jullie wel eens iets besteld bij &otherstories?
Hij geeft aan dat het gratis bezorging is vanaf 140 euro, maar ondertussen rekent hij bij mijn order gewoon 6 euro bezorgkosten
ze zitten echt heel goed! wel vallen ze iets groter uit dus als je tussen twee maten in zit zou ik de kleinste nemen!
Heh? Waar dan precies?
Apolloweg 2. Tegenover de Makro!
Oh top! Dan ga ik ze ook bestellen! Dankjewel
Heel mooi allemaal, vooral het jurkje!
en stracciatella pepernoten
Dat jurkje is echt heel leuk!
Yes!! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee! Heb de grijze/zilveren
Juwelenkistje in suede van H&M Home. Ik denk dat ik 'm ga gebruiken voor mijn dagelijkse make-up, maar dat dient nog geëvalueerd te worden want foundationhandjes + suede zijn misschien niet zo’n goed idee.
Twee van de nieuwe eau de toilettes van H&M - echt een aanrader om ze een keer te gaan ruiken! Dit waren mijn twee favorieten.
Haarproducten van & Other Stories. Heb ze beiden in de winkel snel even geprobeerd en ik vind het resultaat écht mooi! De spray wordt hopelijk een waardige vervanger voor de texture spray van MorrocanOil (veel te duur haha) en het poeder zit ook in een verstuiver zodat je gericht kan sprayen = Spray is € 15 en poeder € 12.
Dit was mijn spreekbeurt dankjulliewel voor jullie aandacht.
Mooi is ie he! Zal sowieso mooi staan op de make-uptafel die ik nog niet heb.
Van de Monki. Betaalbaar en echt mooie, zware kwaliteit. Alleen heeft hij drukknopen en dat heb ik liever niet bij een jas. Ben denk ik wel te lui voor retourneren.
Nice! Ik heb 2 jaar geleden een vergelijkbare gekocht bij Monki, wel met normale knopen. Ik heb er zo veel plezier van gehad!
Is het echt een warme jas? Heb je misschien een aanfoto?
Ik zoek ook nog een perfecte lange zwarte maar veel hebben zo’n vies stofje waar alle sjaal stof aan blijft kleven, dan kan ik hem na een seizoen alweer weggooien