Asos
Bershka
Influenced door het forum, deze, de badkamer versie en de keuken versie (Action)
Omg die sandaaltjes
Jurkje in twee maten en shirtje, looove witte shirts met toffe print. Vind het bij Loavies altijd iets leuks hebben dat je dan een fotootje krijgt als het ingepakt wordt!
waarvan is de broek!!
Ik heb me vandaag even over mijn shop-haat heen gezet voor een jurk die ik hier op het forum bij iemand had gezien.
En toen vond ik ook nog een korte broek die goed zat en een uh, top? Blouse? Geen idee. Dat blauwe ding. Ik vond hem leuk.
Alles van de Bershka.
Die rode jurk staat je prachtig!
even ingeslagen (allemaal van Next)
Oh leuke webshop wel. Vallen de maten daar een beetje normaal?
Ik hoop voor jou dat het net zo goed werkt als bij mij. Smeer niet te dik en intrekken duurd eventjes. Ik smeer het zelf op mijn voorhoofd neus en bovenlip op een droog gezicht. Zou je me willen laten weten of het bij jou ook helpt?
Bestaat zoiets ook voor je hele lichaam?
Echt ik wou dat ik gewoon een klein buisje in m’n blouse kon hangen waar ik al het zweet uit kon laten lopen. Bah bah haat warmte.
Alleen zou ik er dan waarschijnlijk een emmer aan moeten hangen en om het uur leeggieten.
Nee maar serieus wat doe je om koel te blijven? Bij een eenvoudige wandeling is het al teveel activiteit voor me en loopt jet zweet over m’n lijf
Ik heb echt geen idee. Ze zeggen dat zo’n spul niet goed is omdat het zweet er toch uitmoet maar ach. Ik douche 2 keer op een dag kort en soms een koud/lauw voetenbad helpt ook.
Ik zag net deze voorbij komen, weet alleen noet of het werkt