Classic! Vans zijn altijd fijn.
Oooh ben super benieuwd hoe deze bevalt!! Ik heb eerst een oude charge hr gehad en nu sinds bijna een jaar de hr 2, maar dit is wel echt next level fitbit, cool!!
Waarom moet ik zo lachen om het woord depper ?
Jaaa heb ik ook!! Leuk
Ja, love it! Ik twijfelde alleen over die slip-on, die heb ik nog nooit gehad. En mijn vorige (die ene die iedereen had) waren mega snel stuk Maar als ik iets eenmaal wil hebben moet ik het ook echt hebben, haha
Owjaa dit spul heb ik in mijn tienerjaren ook wel gebruikt, werkte inderdaad best goed! Ik hoef tegenwoordig tot mijn opluchting normaal gesproken gelukkig niet zo op te letten met kleur van m’n kleding, maar temperatuur boven 25 graden en mijn innerlijke kraan gaat open oksels vallen dan nog behoorlijk mee maar beetje fietsen en het wordt bloedheet aan mijn hoofd, borsten, zweetkont!!! bleh. Dankje voor de tip!!
Jaa dat zou ik ook denken, ik produceer gewoon veel warmte en waar moet dat dan heen? Moet ook alles beter plannen in zulke hete dagen, overal tijd om bij te komen inlassen anders kom ik overal bezweet aan
jeetjemina doe mij maar herfst.
(EN NEE ik klaag niet in de herfst dat het koud is)
Mooie!
Kookboek
Indonesische batik kussensloopjes

Portomoneetje
En nog een batik kimono die ongetwijfeld in een outfitfoto komen
Want ja ik was vandaag in Amsterdam en liep tegen deze winkel aan. Ik heb gekozen voor: stroopwafel karamel, karamel zeezout en gin tonic limoen. Ben eigenlijk wel op dieet dus heb ze voor mijn vriend gehaald (lief als dat ik ben) maarja moet wel een stukje proeven
Deze heb ik ook besteld Zitten ze fijn?
Vind ze wel prachtig, maar ooit zou ik de Hermes slippers ook nog wel willen
OMG die jurk!
Ben echt helemaal klaar met m’n iphone maar geen geld (maar deze komt redelijk goed uit de test voor weinig moneys dus toch maar gekocht)
Wauw waar is deze van?! Lijkt exact op een tasje van mijn moeder wat ze altijd droeg in haar jeugd. Ik heb het de laatste jaren ook heel veel gedragen maar het hengsel is helaas bijna kapot!
Geen idee, er staat een logo op dat lijkt op de panda van WNF Gekocht bij een vintage en tweedehands spullen markt
Ben benieuwd naar je kimono
Beha’s is een beetje uitproberen. Wel redelijk te vergelijken maar twee maten bestellen is wel aan te raden. Heb er ook een keer een pyjama en een badjas besteld, die maten vielen wel normaal.