Huh maar dit kan je niet ontgaan zijn vandaag toch? T was zo intens druk
(de broek)
(de legging)
(de broek)
Was eigenlijk alleen van plan die flared legging te bestellen. 1x raden wat er als enige terug gaat. Alles van de Monki, trouwens.
Leuke spullen! Waarom viel de legging tegen?
Het is een heel dun stofje, je kijkt er zo doorheen. Niet zo charmant
Ah jammer! Dan hoef ik daar ook niet naar te kijken
Nee het is geen aanrader! Maar iemand tipte mij in het mode-advies topic dat The Sting wel mooie flared leggings heeft, die heb ik nu besteld, misschien ook iets voor jou
Nee, ga eig nooit naar een only d&b feestje eigenlijk! Vaak wel op PRSPCT(/andere feestjes) veel in dat zaaltje
Oh super, bedankt voor de tip! Ik ga eens passen in de winkel, want broeken/leggings zijn voor mij vaak ook niet lang genoeg.
Ik had ook een koptelefoon gekocht voor het sporten omdat de draadjes van m’n oortjes telkens in de weg zaten. Uiteindelijk gebruik ik m alleen niet meer omdat het zo warm/zweterig is voor je oren… hopelijk bevalt het jou beter maar voor mij was het een miskoop
Oh dat is wel heel handig dat ie wasbaar is! Nee ik had een andere, gebruik m nu maar voor gamen
Is die code nog geldig bij jouw weten?
Ik heb gisterenavond besteld, dus ik hoop van wel! Raar dat ze er geen datum op hebben gezet
eigenlijk ook wel een beetje een biecht maar
want heb deze al in dezelfde kleur (in het lang) maar werd een tijdje geleden verliefd op de korte met een ‘lak’ achterkant. en vond 'm nu met 50% korting. <3 rains
De blazer is van niet zo’n goede kwaliteit en ik vind de pantalon ook iets te kort, dus hij gaat weer retour
Mooi mooi!!
De trui is van de Mango en de broek is van TwinTip:)