Show je laatste aankopen

Huh maar dit kan je niet ontgaan zijn vandaag toch? T was zo intens druk

(de broek)

(de legging)

(de broek)

Was eigenlijk alleen van plan die flared legging te bestellen. 1x raden wat er als enige terug gaat. Alles van de Monki, trouwens.

9 likes

Leuke spullen! Waarom viel de legging tegen?

Het is een heel dun stofje, je kijkt er zo doorheen. Niet zo charmant :sweat_smile:

1 like

jumpsuit van Mango, sportbh van Adidas

15 likes

Ah jammer! Dan hoef ik daar ook niet naar te kijken :frowning:

Nee het is geen aanrader! Maar iemand tipte mij in het mode-advies topic dat The Sting wel mooie flared leggings heeft, die heb ik nu besteld, misschien ook iets voor jou :blush:

1 like

Nee, ga eig nooit naar een only d&b feestje eigenlijk! Vaak wel op PRSPCT(/andere feestjes) veel in dat zaaltje

2 likes

Oh super, bedankt voor de tip! Ik ga eens passen in de winkel, want broeken/leggings zijn voor mij vaak ook niet lang genoeg.

Met code 20for20 20% korting bij O My Bag :heart_eyes: Ik wacht hier al bijna een maand op!

38 likes

Ik had ook een koptelefoon gekocht voor het sporten omdat de draadjes van m’n oortjes telkens in de weg zaten. Uiteindelijk gebruik ik m alleen niet meer omdat het zo warm/zweterig is voor je oren… hopelijk bevalt het jou beter maar voor mij was het een miskoop

Oh dat is wel heel handig dat ie wasbaar is! Nee ik had een andere, gebruik m nu maar voor gamen

1 like

:heart_eyes: Is die code nog geldig bij jouw weten?

Ik heb gisterenavond besteld, dus ik hoop van wel! Raar dat ze er geen datum op hebben gezet

1 like

eigenlijk ook wel een beetje een biecht maar

want heb deze al in dezelfde kleur (in het lang) maar werd een tijdje geleden verliefd op de korte met een ‘lak’ achterkant. en vond 'm nu met 50% korting. <3 rains

10 likes

De blazer is van niet zo’n goede kwaliteit en ik vind de pantalon ook iets te kort, dus hij gaat weer retour :frowning:

Mooi mooi!!

1 like

De trui is van de Mango en de broek is van TwinTip:)

1 like

Ziek chille aanbieding

En een diepvries via marktplaats voor 60 ekkies

11 likes

Aankopen boekenfestijn:

• Hella Haasses Fenrir.

Het Engelstalige aanbod viel dit jaar erg tegen.

15 likes