Shirtjes van The Sting :). Staan leuk bij een geruite broek of zo, ze zitten ook een beetje oversized. Strings zitten mega lekker (Gilly Hicks, 3 voor 18 euro dacht ik). En vest en topje van Vila want 20% vip korting bij mij in de stad gisteren. Kon ook niet wachten tot glamourday haha. En dat is ook 20%.
PRSPCT! Vet, wist niet dat hier liefhebbers zaten
Bhs van Mint&Berry. Was hoognodig, allebei m’n hunkemoller Bhs waren na een paar weken al stuk?!
Pyjama van One Piece, gaat denk ik terug want is net ietsje te klein. Wel een heel fijn stofje
Edit: ben nog niet helemaal wakker. Deze is van Even&Odd
Bikinibroekjes voor vakantie volgende week. M’n kont is blijkbaar gegroeid want alles was opeens te klein
Ik haalde daar altijd mijn bikini’s ahahah !
Oh ik wil graag shoppen maar niks past straks meer #zwanger #beperktekeuze
Nee joh! Dat dacht ik ook, maar pas gewoon nog in al m’n wintertruien met bijna 34 weken. En anders maatje groter kopen!
Sorry, heb nog niks kunnen proberen. Ze zijn mijn pakketje kwijt…
De status bij IciParis is nog steeds “wordt verwerkt” maar ze zeggen dat het al wel verzonden is en dat ze nu dus een onderzoek hebben gestart bij PostNL. Maar ik heb ook nog geen T&T code gehad en ook geen mail dat het verzonden is. Schiet lekker op dus…
altijd zo vervelend als dat gebeurd!
Oh dat is echt balen!
oh leuk! Mythos van Stephen Fry staat nog op mijn verlanglijstje in Bol, dus denk dat ik ze dan binnenkort eens samen ga bestellen. Kan ik ze mooi na elkaar lezen
Zo moooi
Zo lief
Ahh, te schattig!
Wat is ie mooi!