Oo ik heb een zwak voor konijnen, wat een liefje!
Dit topic is zo slecht voor mijn portemonnee. Ik heb de midi net besteld, bedankt voor de code!
@shortandsmiling de code werkt nog
Winkel/link? Is hij in het echt meer zwart of grijs?
Hij is van de WE! In t echt is ie duidelijk meer grijs dan zwart, ik zie m zo snel niet online. Hij kostte 34,99.
I know ik heb gisteravond ook besteld
Dit bureaumeubel, voor als mijn vriend of ikzelf van thuis werk. Tot nu toe gebruikten we daar de keukentafel voor maar dat is altijd zo’n gedoe om alles op te ruimen voor het avondeten waardoor we bijna elke avond voor de tv aten. Dus nu kunnen we weer eten aan een echte tafel en doen alsof we volwassen zijn
Oeh mooi zeg!
Deze gebruik ik ook als bureau. fijn formaat
Waar heb je de sjaal gekocht?
Mijn Hunkemoller BH was ook al na 1 keer wassen vervormd, echt belachelijk. Zijn die van mint&berry wel goed? Of heb je er nog geen ervaring mee?
Zo cute :3
Ik heb precies hetzelfde, al denk ik dat ik vanaf nu de hunkemoller wel ga boycotten, ben er klaar mee. Maar ja waar haal ik dan wel goede bh’s vandaan?
Ik vind Victoria Secret sinds kort ook fijn en niet duur, maar dan moet je het wel zelf opmeten denk ik. Dat is wel een nadeel. Of als je een keertje in het buitenland bent laten opmeten. Jo Marie en Primadonna zijn ook heel fijn maar wel duurder.
Hij is van &other stories!
Ik heb bij de Hunkemöller alleen problemen gehad met de t-shirt bh’s dus de wat ‘simpelere’
De rest (met veel kant enzo) vind ik wel super fijn
Ik dacht altijd dat Hunkemöller top was. Tot ik ben opgemeten bij Victoria’s Secret en daar drie beha’s heb aangeschaft. Wil niet anders meer eigenlijk. En de rest van het ondergoed is ook zó enorm fijn.
After Eden! Niet bizar duur en als je eenmaal een fijn model hebt gevonden online ff zoeken voor sites met korting. Ik heb meestal de Anna en die kan ik van harte aanbevelen