Nu wel klaar met glamour day. Gelukkig zijn deze aankoopjes wel dingen die ik ‘nodig’ had.
Mango via zalando! Hoop echt dat het in het echt ook een mooie tint paars is
Heb me ingehouden met glamour day, maar wel heel blij met wat ik gekocht heb
Mango:
Maar dan meer groen/blauw, maar kan die kleur niet vinden online
En nog een grijze trui van H&M maar die kan ik online ook niet vinden helaas
Thanks! Hoop het ook voor je! Valt me wel op dat de kleur bij het model aan al wat anders lijkt dan bij de trui apart op de foto! Ik heb 'm op m’n verlanglijstje gezet, maar weet nog niet of ik hem ook ga bestellen want ik vind de stof-samenstelling niet heel denderend.
nou, wil ik ook na lange tijd eens online bestellen bij h&M. doet het gratis verzenden het niet. hoezooo? (ja ik ben h&m member). straks raakt dat truitje uitverkocht
1460 zo te zien. Bij Sacha.
Staat je goed
Had ik straks ook! Bij mij raakten er inmiddels ook dingen uitverkocht die ik al heel lang probeerde te bemachtigen en dus eindelijk weer in m’n maat online stonden Heb in- en uitgelogd, gekeken of het op m’n telefoon verschil maakte, maar hielp allemaal niet. Uiteindelijk toch besteld omdat ik niet wilde dat er nog meer artikelen uitverkocht raakten en ook in de hoop dat het dan alsnog verrekend werd, maar helaas. Klantenservice proberen te bellen maar ik kwam er maar niet doorheen, dus toen maar een mailtje gestuurd met de vraag het alsnog te verrekenen. Misschien dat ik morgen nog een keer bel, want betwijfel of ik via de mail reactie krijg, aangezien ik de vorige x toen alles prut liep op de site nooit meer een reactie heb gehad.
Ik vind hem heel tof! Kun je de schouder vullingen er toevallig niet uit halen?
Wat kosten die vegan dr martens?
Dankjewel! Nee volgens mij niet, ik ga even goed kijken.
Ze waren 175, maar met glamour day korting 140!
Ja gvd, ik heb dus gewacht tot gratis verzenden het zou doen en nu is mijn geruite blazer weg. Net besteld, met verzendkosten…
Dus als iemand de lange geruite blazer van 30€ wilt retouren DM me
Ja het is echt een bende van ellende op de H&M online shop. Las vorige week ofzo ook een artikel op nu.nl dat het sinds ze in het voorjaar met een nieuw systeem begonnen zijn het een puinhoop is. Al verkochten ze wel nog steeds meer kleding Merk zelf wel dat ik beduidend minder vaak bestel door dat gedoe steeds.
Ja babykleding en nestjes wel! Dat badje had al korting
Heb - als eens van de weinige volgens mij - echt nooit problemen met H&M… Baal wel, zeker omdat de blazer nu ook gewoon weg is haha! Hopelijk is de rest wel goed, veel basics.
Ook niet qua trage retourverzendingen etc? Daar word ik nog wel het gekst van. Krijg je voor de zoveelste keer een mail over achterstallige betalingen, terwijl ik het altijd snel na ontvangst weer retourneer. En laatst ook zo’n 2 maanden op m’n geld moeten wachten toen ik eens met vooruitbetaling had betaald (kon dus door hun tragere retourverwerking niet op rekening). Heb er toen echt 3-4 x voor moeten bellen, ook al zeiden ze na de eerste x al dat het na een paar dagen op m’n rekening zou staan
En ik merk sinds een half jaar ofzo ook heel vaak dat nieuwe artikelen al vanaf het moment dat ze online komen volledig uitverkocht zijn en dat het dan ook echt 100 jaar duurt voordat ze weer aangevuld zijn.
/rant haha
Edit: Oh ik vergeet het irritantste. Toen moest je ook ineens weken op je bestelling wachten ipv 2-3 dagen “doordat het druk was” En dan werd je nauwelijks geinformeerd en ze waren ook niet bereikbaar. Volgens mij hadden veel mensen op het forum daar last van ook. Maar nu zijn ze gelukkig weer snel (klopt af haha)
Nee haha! Een keer een pakket kwijt, maar dat was deels mijn eigen schuld omdat het afleverpunt 2 dagen na bestellen werd gesloten (wat ik wel wist…)
Ik betaal altijd met factuur en gaat goed, hoef dus ook niet op geld te wachten ofzo. Duurt alleen wel lang voordat de retouren verwerkt zijn. Altijd bang dat pakket kwijt is!