Ennnnnn m’n bestelling bij de H&M ineens geanulleerd. I hate them i hate them i hate them
Au wauw. Vegan leer is eigenlijk gewoon plastic toch (bedoel ik niet lullig want ze zijn super mooi)
Haha ok hier gaat 'ie dan:
Weekday Seattle jeans in 2 maten
Nike Court Royale sneakers in 2 maten
Topshop Mom New jeans (catchy naam ook)
Alles via Zalando. Hoera Glamour day! Laten we hopen dat toch 1 broek lekker zit.
Jaaa hockey Super leuk!!
Ze is ook erg enthousiast
Wilde als klein meisje al hockeysticken maar denk dat in een team spelen wel erg spannend was. Dus toen werd het gym.
Maar ondertussen toch wat meer zelfvertrouwen gekregen en de zin is er!
Meteen leuk contact. ️
Ah zo leukkkk. Ik ben mijn ouders nog altijd dankbaar dat ze me hebben gestimuleerd op een teamsport te gaan!
@Madam-Mikmak en ik neem het mijn ouders nog altijd kwalijk dat ik niet op voetbal mocht dus echt super dat je je dochter dit laat doen en dat je dat zo stimuleert!
(Dit is echt een diepgeworteld probleem… Ik haal het nog steeds wel eens aan als ik bij mijn moeder ben. Zit je dan met je 26 jaar te tieren dat je niet op voetbal mocht).
@quarterlife @August
Ik ben al blij dat ze niet op paardrijden wil! (Heb ik helemaal niks mee) Haha
Maar wij zien niet in waarom ze geen sport zou mogen doen dat ze graag wilt doen? Ze doet nu ook drie sporten, we hebben gelukkig die luxe (al denk ik straks met twee keer trainen en wedstrijden er wel wat af gaat vallen)
Helaas wonen wij niet in een dichtbevolkt hockey gebied dus uitwedstrijden worden lange ritten. Maar ja…
Stom dat het vroeger niet mocht. Ik heb dat met schoolkeuze. Heb het er nog altijd over waarom ik niet de LTS mocht doen maar Mavo moest! Daar heb je veel meer aan… pffff
Ja combineren is vaak lastig dan indd. Ik deed vroeger tennis en hockey tegelijk, maar moest toen een keuze maken van m’n ouders. Werd natuuuurlijk hockey haha!
Hoop dat je dochter het ook lang naar d’r zin heeft! (Pas jij op dat je niet voor alles als vrijwilliger benaderd wordt? )
Ik mocht van mijn moeder toen ik heel jong was ook niet op voetbal of op scouting want zgn niet voor meisjes. Uiteindelijk had mijn vader daar maling aan. Maar ik blijf het stom vinden al wil je zoon op turnen of ballet en je hebt er de tijd + financien voor, laat het kind dan lekker doen wat ie wil
Mja… dat word wel een dingetje bij mijn man en mij. Dat nee zeggen
Ja, dat wel. Maar ze schijnen wel heel lang mee te gaan, dus we gaan het zien.
Die rode jurk!!
Zo heerlijk om dit allemaal te lezen!
Philips Wakeup Light
Oordopjes voor het sporten
En nu een monsterlijke bestelling bij Zalando. Van de jassen ga ik er natuurlijk maar 1 houden.
Kiomi
Vila
Vero Moda
Urban Classics
En verder:
De trui, Mango. Een vergelijkbare ook in het zwart.
Pieces. Ik heb heel lang op het punt gestaan om een duurder rood tasje te kopen, maar kan me ook voorstellen dat ik er over een half jaar weer op uitgekeken ben. Daarom even kijken hoe deze bevalt.
OVS
- Nog wat dingen voor mijn vriend, zelfs die was enthousiast over Glamour Day.
Nadat deze tas zonder reden werd geannuleerd bij O My Bag kon ik hem gelukkig ergens anders met 20% Glamour korting kopen.
Ik heb hem al binnen en hij is zoooooo mooi!