Wil er eigenlijk nog meer…
Ik heb gisteren de ij hallen leeggekocht. Maar wat een bitches soms zeg. Iedere x de afweging ga je vroeg heb je leuke dingen maar voor wat duurder of later minder keus maar leukere prijsjes… hmm. Sommige weten ook echt niet wat onderhandelen is terwijl ik echt wel de waarde weet van spullen.
Een zwarte deurklink voor onze tussendeur! En ik vind dit zo leuk staan dat ik eraan denk om alle deurklinken zwart te spuiten /verven… Iemand hier tips voor of is dit niet te doen?
Je krijgt een code per order van een cd/lp/cassette in de webshop. Niet bij digitale albums. Ze komen volgend jaar naar Nijmegen, ik heb tot nu toe verschillende data gelezen maar nog niets officieels. Waarschijnlijk worden nog wel meer plekken bekend gemaakt
Ik vind de nieuwe nummers juist heel Muse - achtig! Behalve Something Human. Aan dat nummer heb ik zelf ook een tering hekel. Maar Thought Contagion and Pressure past toch perfect tussen de oudere nummers?
Barnum Graphite borstels in 43mm en 53mm zodat ik mijn blowout techniek misschien ooit eens naar een hoger niveau ga tillen
Gisteren heb ik die Porg ook gekocht bij de Outlet Store, voor 5 euro.

Ik ben nu aan het kijken voor dezelfde jaarplanner.
Bevalt de academic passion planner jou?
Ik zit beetje te twijfelen over de maat. Vorige keer kon je kiezen tussen klein of groot. Nu niet meer.
Was al lang op deze top aan het azen, maar fijn dat ie nu het koud wordt weer in mijn maat verkrijgbaar was haha
Donkerblauw, beige, wit blousje, heel licht pastel blauw… ik zou zelf geen zwart shirt eronder doen.
Ja ik die categorie zat ik ook te zoeken. Ik heb het met een wit shirt geprobeerd maar dat vond ik te contrasterend ofzo?
Donkergroen of grijs lijkt mij ook mooi staan.
Ah goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Oeh jij influencet mij!
Haha! #nospon