Show je laatste aankopen

Alleen omdat ik zo als het goed is early access tot de tickets krijg

11 likes

afbeelding

afbeelding
En ik ruik weer lekker!
afbeelding

8 likes

Ik zit er ook al aan te denken om maar gewoon t album te kopen voor die early access maar wat moet ik in godsnaam met een cd

Ik ga 'm cadeau aan m’n ouders doen denk ik! Wel belachelijk dat je er 8.50 verzendkosten voor moet betalen overigens. Oh je kunt trouwens ook het album op cassette kopen haha

Hahaha maar wat heb ik daar dan aan?! Heb je m niet op bol besteld trouwens? Dat is gewoon gratis verzending voor de lp

Nee de early access geldt volgens mij alleen als je het via de site van Muse zelf doet :frowning:

Ah ja je hebt gelijk

Ik bedenk me net trouwens dat mijn moeder nog wel een cd speler in de auto heeft dus die kan ik het dan wel kado doen! Dat is een voordeel

1 like

Hoop wel ontzettend dat ze nog een andere locatie in NL bekend maken, Nijmegen is OV technisch alles behalve handig voor mij.

Voor mij is het voor de verandering wel echt superchill, maar als ze een locatie in belgie bekend maken ga ik waarschijnlijk daarheen met mn vriend en zijn vader. Al wil ik stiekem eigenlijk ook naar die in nijmegen met mn moeder. Maar dat wordt waarschijnlijk een beetje duur

1 like

O, hitchhikers guide to the galaxy is echt geweldig!

2 likes

Ben heel benieuwd!

Ook die van mij! Archimedes de uil was mn favoriet . Knorrig beestje

1 like

image

Ooit wil ik ook een boom vol met deze dingen, haha.

4 likes

leedvermaak… haha

Ik heb naast deze twee ook nog

biancabernard

verder hangen er donuts, krokodillen, flamingo’s, cupcakes, etc in mn boom. Lekker kitsch

17 likes

Mijne ook, ben niey van steden vaker bezoeken maar ik begin grondig te twijfelen.

1 like

22 likes

Waaaaauuuuw heel gaaf

1 like

Huh, is de ticketverkoop al bijna?

Edit: via de website van Muse vind ik niets

Tell me more! :scream:
Is dat omdat je dan lid wordt van de fanclub? Is dat alleen bij de lp of ook bij de cd? Wanneer komen ze deze kant op?