Ik kreeg deze mail vanavond:
Misschien hebben jullie hem ook gehad, maar voor de zekerheid even een tag.
Ik kreeg deze mail vanavond:
Misschien hebben jullie hem ook gehad, maar voor de zekerheid even een tag.
Ah shit ik heb dit niet . Zou het een algemene link zijn? Wil je de mail misschien doormailen aan mij?
Sure! Moment!
Ik ben geen lid van de mailinglist, mag ik de link ook?
Heeft iemand ook de link voor mij? Was helaas te laat met album presale
Ik heb het er op geschreven zie het wel ahah!
Ohhhhh wat mooi!! Alleen hij heeft helemaal geen pads? Hier steken mijn zwangere tepels nogal doorheen ben ik bang voor
Heerlijke bank!! Die poef die ervoor staat is ook pretty!
Er vroegen er hier een paar naar het resultaat van de tegels in de keuken, hierbij!
Super blij mee, en nu kan ik eindelijk met een gerust hart pasta bolognese maken haha
Tickets voor George Ezra
@SpeedOfSound supermooie bank!! Ook in die kleur die jullie hebben uitgezocht. Ik ben jaloers want ik heb nog steeds een stomme grijze leen bakker bank hahaha
But wait, how? Staanplaatsen?
Edit: ik zie dat je de kaartjes nog steeds kunt krijgen via de presale link nu, alleen ik krijg zitplaatsen en dat vind ik niet zo leuk als staan
Ze zitten lekkerrr, ik twijfel nog een klein beetje omdat ik ze wat lomp vind maar dat vind ik eigenlijk ook wat hebben.
Heel leuk! Waar heb je deze gekocht?
Plaatje. Ik ga niet vragen waar die van is (Vila) maar ben wel benieuwd hoe duur die is. Heb namelijk een soortgelijke gevonden van Soaked in Luxury maar die kost 70 euro en dat was me te gortig.
Hij kost nog geen 30 euro
Hahaha leuk! Wij waren daar voor de vakantie en toen stond ie er ook. We wilden ‘m ook bijna bestellen haha.