Een tweede paar hardloopschoenen om af te wisselen enzo
Jaaaa bij mij ook. Had me zo op het pakket verheugd na lang wachten maar wat een teleurstelling pff
Alles wat ik bij de h&m bestel is lelijk, dus heb me voorgenomen om niks meer te bestellen daar
Kun je bij de h&m ook iets omruilen voor een kleinere maat? Zag het nergens staan. Doe ik eindelijk nooit maar nu past iets niet en wil de korting wel graag.
Op het retourformulier was daar wel een optie voor, maar toen ik dat invulde heb ik nooit het artikel weer ontvangen. Dat was wel een tijd terug dus ik weet niet of het nu nog zo werkt!
omg, via presale? waar?
Je kreeg een presale link als je het album via Bol als preorder bestelde!
Ik studeer al jarenlang Duits, dus bezoek vaak neppe Oktoberfeesten. En ik wilde er al zo lang één, en dan geen carnavalsexemplaar.
Misschien doe ik er ooit één aan voor de klas, maar dan wel met een nette blouse eronder ipv push up
Waar woonde je in Oostenrijk?
Leuk zeg!
Oh wat heerlijk, tikkeltje jaloers haha. Heb je een homegym, of ben je die nu aan het verzamelen? Lijkt me zo relaxt!
2 jurkjes uit de Urban Outfitters Sale:
En dan wil ik ze dragen met een panty en biker laarsjes eronder ipv witte sokken in grote sneakers
Fitbit charge 3, vandaag uit gekomen en meteen gekocht (na een jaar twijfelen ongeveer haha) ben hem nu aan het installeren.
Gewelllldig. In bijna elke stad worden wel zulke feesten georganiseerd door kroegen! Weet niet waar je nu woont?
Mijn studievereniging organiseert binnenkort eentje in Utrecht
Salzburg… Ben jaloers!
Haha
Ik ben een homegym aan het maken, maar heb intussen al best veel. Erg handig zo’n extra kamer in huis!