Show je laatste aankopen

Link was helaas maar eenmalig geldig met een code, anders had ik hem uiteraard nog wel gedeeld! :blush:

3 likes

:weight_lifting_man::weight_lifting_woman:
Ik heb dit rek ook! Ik ben er tevreden van. Alleen zou ik het meer moeten gebruiken.
Alleen jammer dat ik het niet kan gebruiken om te dippen, maar daar heb ik een ander rek voor.

1 like

Andere dorbz hoef ik niet maar deze is wel leuk als prop. :slight_smile:

4 likes

8 likes

Haha een echte wereldburger! Ik zie het voor me met die stijve Zweden xD

Het is voor Duits, maar iedereen is welkom op borrels en feesten!

Ik ga ook naar Salzburg binnenkort:heart_eyes:

1 like

Thanks to @Santeria en @anon31745129 voor de tip :blush:! Heb ze bij de kruidvat gekocht.

Ohja en dat rode op mn hand is de afdruk van de stoel in de trein

16 likes

Oh wauw, ik weet niet in welk topic dit is besproken maar is dit dus chill? @Santeria @anon31745129? Ik ben ook een zijslaper en vaak vallen mijn oordopjes uit.

2 likes

In ‘wat wil je even kwijt’, ze hebben niet specifiek gezegd dat deze chill waren, maar slaapoordopjes in het algemeen!

1 like

De pinqponq rugzak die ik laatst postte, stuur ik toch maar terug. Vond ‘m iets te klein maar op zich wel een mooie tas.

Ik heb nu deze besteld

en omdat ik toch al bezig was dit jasje erbij gedaan. Beetje ~out of my comfortzone~ met zo een print dus ben erg benieuwd

10 likes

Untitled%201
Dit setje van de Hunkemöller.

23 likes

@Rozevarken @broodjepindakaas

Ik kreeg deze mail vanavond:

Misschien hebben jullie hem ook gehad, maar voor de zekerheid even een tag.

Ik kreeg 'm ook! Wel bedankt voor de tag haha.

1 like

Ah shit ik heb dit niet :cry:. Zou het een algemene link zijn? Wil je de mail misschien doormailen aan mij?

Sure! Moment!

Ik ben geen lid van de mailinglist, mag ik de link ook? :blush:

1 like

Heeft iemand ook de link voor mij? :blush: Was helaas te laat met album presale

Ik heb het er op geschreven zie het wel ahah!

Ohhhhh wat mooi!! Alleen hij heeft helemaal geen pads? Hier steken mijn zwangere tepels nogal doorheen ben ik bang voor :joy::clap:

1 like

Heerlijke bank!! Die poef die ervoor staat is ook pretty!

2 likes

Er vroegen er hier een paar naar het resultaat van de tegels in de keuken, hierbij!
Super blij mee, en nu kan ik eindelijk met een gerust hart pasta bolognese maken haha

121 likes