Heb je een foto van die blogster?
Ja, ik stuur je wel even een privébericht Ze is niet mega bekend dus ik vind het lullig om dan een foto van haar hier te droppen
Ik zag dit boek bij de botanische tuin in Madrid en wilde hem meenemen maar hij kon niet meer bij mijn handbagage bij en hij was 150 euro. Nu voor 75 euro gekocht. Kon hem niet weerstaan. <3
Duren jullie bestellingen bij H&M ook weer langer? Had laatst binnen een dag, nu is het alweer een week geleden dat ik heb besteld en nog geen verzendbevestiging
Jup!
Ik ga verder met de veilige inrichting van mijn inspiratieloze huis:
Een donkergrijze hoekbank van de Ikea
Is dit de nockeby? Ga je geen spijt van hebben! Wij hadden deze twee jaar en dan gewisseld voor de (dure, lederen) zetel van mijn ouders en ik mis deze zetel nog elke dag. Gelukkig staat hij in m’n ouderlijk huis, dus komend weekend wisselen we hem terug om kijk er nu al naar uit!
Ja het is vaak pas na 5 werkdagen binnen bij mij
Yes dat is 'm!! Blij dat te horen haha, we hebben nu een versleten Ektorp driezits die ik 5 jaar geleden kocht voor mijn eerste huisje dus we zijn toe aan een upgrade. Ik kan nie wachten op met z’n tweeën languit op de bank te kunnen liggen!
Ten eerste: hij gaf de eerste dag zo erg af dat mijn witte laken waar ik letterlijk alleen op ging zitten om mijn schoenen aan te doen zat vol zwarte vegen. Maar goed, dat is niet heeeel gek met een nieuwe zwarte broek. Deze afgeef-mate was wel heel heftig by the way…
Ten tweede: hij stinkt als de neten. Alsof je naast een kampvuur hebt gestaan de hele nacht…
Ten derde, misschien wel belangrijkste punt: hij was na 1 keer op 30 graden wassen zonder andere kleren (want bang voor vlekken op andere kleding) al helemaal verkleurd.
Ik ben zegmaar bijna bang van de medewerksters van Zara, zijn in mijn stad allemaal steenkoude mensen, maar moet ik teruggaan? Help me out!
Zie foto’s van DE broek en foto’s van hoe de broek er nu uit ziet…
Mijn vriend vond deze blouse niks maar as a strong independent woman heb ik hem toch besteld. Vind hem heeel leuk Hopen dat ie een beetje mooi zit!
En deze trui, laf rood:
@Nani Ik heb geen ervaring met de klantenservice van Zara maar misschien is het slim om een mailtje (of facebook bericht oid) te sturen inclusief foto’s? Misschien kun je het enge winkelpersoneel dan vermijden.
Ik zou zeker teruggaan. Dit is zonde.
Ik zou ook teruggaan want dit kan eigenlijk echt niet, maar aan de andere kant kan je alleen bij Zara werken als je een ontzettende bitch bent dus weet niet of je er echt iets van moet verwachten…
Heb echt zoveel verhalen gehoord en zelf ook twee keer meegemaakt dat ze echt super arrogant en moeilijk doen erover. Alsof dat geld uit hun zak komt
Ik zou ook teruggaan! Persoonlijk vind ik het makkelijker iets terug te brengen als de verkoopsters niet aardig zijn :), dan kan je gewoon zakelijk en onpersoonlijk het afhandelen. Kan jou het schelen wat ze van je denken, kleine kans dat je ze nog eens ziet en het is de vraag of ze je herkennen. (Ik bedoel natuurlijk niet dat je onaardig/onfatsoenlijk moet doen omdat het een keten is, maar niemand van het personeel wordt hierdoor geraakt, dus vul ook niet teveel voor ze in). Een beetje een smerige inluizer is om eerst te vragen: dit specifieke type broek blijft gewoon zwart als je hem wast zeker? Dan zegt ze waarschijnlijk ja. En dan kan je tadaa de broek uit je tas vissen. (Tip tegen de stank en kleurverlies als je hem ruilt tegen een nieuwe is een avondje in een emmer met natuurazijn te zetten en dan te wassen, dan trekt de kleur goed in en gaat de stank weg, de azijnlucht is na het wassen ook weg trouwens).
Thanks voor jullie advies! Ik ga er vanmiddag mee terug, i’ll keep you posted
Ik heb precies hetzelfde met een Zara broek!! Hij is na 2 keer wassen niet zwart maar grijs. Zo zonde.