Thanks! Van Mango
Omg die vaas heb ik ook en al die dingen die ij erin hebt liggen gruwelijk in de weg in mijn lade, thanks voor dit idee
Kaartjes om een een religieuze bijkomst bij te wonen van onderstaande kardinaal
En om een beetje classy te blijven toch een tassie gescoord.
Hoe lang ben jij? Ik heb laatst zo’n soort broek bij hm gepast, maar omdat ik klein ben (1.65) zag ik er in die broek uit als een klein olifantje. Nu heb ik m’n hoop op deze broek, dus ben benieuwd of deze bij korte mensen staat
Ben 1.74m lang en heb hem in maat 38. Ik was juist op zoek naar een lange, wijde pantalon en niet het soort cropped broeken die je vaker bij dit soort pakken ziet. Ik heb het idee dat mijn benen er langer in lijken, maar dat komt misschien ook door de hoge taille.
Maar dan alles met lange mouwen en een lange broek ipv short (daar was geen foto van)
En verder nog wat ondergoed
Haha zo herkenbaar! Vond het deze ij-hallen wel erger dan ooit. Alle mensen die leuke kleding hadden, wilden niet onderhandelen (iemand vroeg €10 voor zogenaamd ongebruikte schoenen van zo’n goedkoop merkje ) of mensen hadden leuke prijsjes en toen was alles al weg toen ik daar kwam
Idd. Had een leuke flared pants met witte sterren en een vrij basic zwart shirtje. Vroeg ze 10 en voor. Dus ik zo; waarom. Ja het is nieuwe. Hmm waarom verkoop je het hier dan. Apart.
Ik vond het dus ook erger dan voorgaande edities. Ik ga van het voorjaar weer als het echt buiten is.
MAC burning kiss van de nieuwe collectie. Ik heb echt 128364 lipsticks maar woow dat deze formule nooit eerder uitgebracht is zeg. Dit is echt zo’n fijne formule, je voelt hem niet en het blijft super goed zitten. Morgen ga ik denk ik nog even terug voor a little tamed.
Het was vooral de toon van het meisje en ik vond 10 eu voor bij de ijhallen veel. Ik had er echt wel 7 of 8 voor gegeven. Maar geen 10.
Hunkemoller geplunderd .
Heel mooi die bralettes
Ik gebruik normaal bridgewater waxxies maar hoe/waar kan ik deze ruiken ala testen?
Omg k wil alles! Heel leuk. Heb je linkje vd laarsjes?