Show je laatste aankopen

19 likes

Tickets voor George Ezra :heart_eyes:

george_ezra

15 likes

@SpeedOfSound supermooie bank!! Ook in die kleur die jullie hebben uitgezocht. Ik ben jaloers want ik heb nog steeds een stomme grijze leen bakker bank hahaha

1 like

@SpeedOfSound Heb je de bank + tafel bij Boer besteld? :yum:

1 like

image

17 likes

But wait, how? Staanplaatsen?

Edit: ik zie dat je de kaartjes nog steeds kunt krijgen via de presale link nu, alleen ik krijg zitplaatsen en dat vind ik niet zo leuk als staan

Ze zitten lekkerrr, ik twijfel nog een klein beetje omdat ik ze wat lomp vind maar dat vind ik eigenlijk ook wat hebben.

8 likes

Heel leuk! Waar heb je deze gekocht?

Plaatje. Ik ga niet vragen waar die van is (Vila) maar ben wel benieuwd hoe duur die is. Heb namelijk een soortgelijke gevonden van Soaked in Luxury maar die kost 70 euro en dat was me te gortig.

Hij kost nog geen 30 euro

Hahaha leuk! Wij waren daar voor de vakantie en toen stond ie er ook. We wilden ‘m ook bijna bestellen haha.

1 like

Salzburg, Graz en Wenen. Wenen en Graz al eens geweest, ook prachtig!

1 like

Zo leuk! Ik wil ook graag maar twijfel tussen staan of zitplaatsen, wat heb jij gekozen?

Lang over getwijfeld want ik probeer minder fast fashion te kopen maar ben uiteindelijk toch gezwicht. Ben er nu super blij mee en beide stukken zijn ook goed apart te combineren <3

47 likes

Staan! Sta liever wat dichterbij dan dat ik redelijk ver weg zit.

En het is natuurlijk geen ultra dans muziek, maar ik vind staan nooit zon probleem

1 like

Heel erg mooi! Ik heb het jasje al meerdere keren gepast, maar twijfel of roze wel mijn kleur is.

Hij bestaat ook in beige maar die kleur maakt mij dan weer heel flets. Ik zie ook veel soortgelijke exemplaren in roestbruin hangen.

Dankje, ben er ook heel blij mee!
Kindred spirits, type jamie. Vind ze wel duur maar als je nieuwsbrief aanvraagt ontvang je beetje korting.

1 like

Bij mij is er ook 1 uitgevallen. Maar de oordopjes hebben me iig wel geholpen met snel in slaapvallen (ik had amper last van omgevingsgeluiden)

1 like

Wauw prachtig, waar zijn ze van?