Op zoek naar kwalitatieve basic t-shirts… Als iemand nog een tip heeft? Nu deze van Levi’s besteld.
Ordinary bestelling. Ook voor mijn vriend maar wat dingetjes gehaald want hij klaagt constant over de conditie vab zij huid.
Na jaren La vie est Belle, maar eens switchen naar deze
Ventilator en luchtreiniger
Alleen dan zonder blauwe lucht
Wil je laten weten (weet niet of je hem al hebt) hoe dit ding bevalt? Ik zit zelf drie hoog onder een plat dak en ik ga dood hier.
Nee hij wordt morgen bezorgd. Had hem eerst ergens besteld met levertijd tot een week omdat dat gisteravond nog de enige plek was waar ze hem hadden voor de normale prijs. Net hadden ze hem weer bij de Bijenkorf met bezorging morgen, dus nu daar besteld.
Weet morgenavond meer, en vrijdagavond hoe hij bevalt met slapen (heb nachtdiensten dus slaap overdag)
Dit heb ik dus ook altijd! Of mn haar gaat er zo gek van opbollen door het elastiek. Gebruik nu altijd een sjaaltje en dat blijft wel zitten maar zo’n haarband is natuurlijk veel makkelijker
Staat je echt heel mooi!
Van waar is de tweede blouse? Leuk badpak ook trouwens!
Had een aantal dingen in mn verlanglijstje op zamando geplaatst, er was op geen enkel artikel een melding van ‘nog 2 stuks’ of ‘laatste’ oid en nu is alles minder dan 24u later uitverkocht?!!
Komt vast door het mooie weer dat iedereen opeens jurkjes wil
Staat je goed,leuk jurkje!
Thanks! Shirtje is van mango en die groene is een playsuitje van Zara
-weg
Ik
dan krijg jij voor deze ene keer een appel!