Hahaha, ik zal het onthouden!
ik probeer met smart een bestelling op de Oysho site te plaatsen maar krijg steeds een foutmelding bij de laatste stap… Is dit een teken? Hoe dan ook wil het negeren en alsnog mijn bestelling kunnen plaatsen!
Woeh mijn allereerste post op dit forum! Ik heb deze jurk dus ook gekocht maar moet wel zeggen dat de bovenkant telkens helemaal open gaat bij mij, heb jij dit ook? Ik draag er nu een hemd onder maar twijfel om er een knoopje tussen te laten zetten.
Ik heb dit ook?! Ik zie het als een teken, ik moet daar niet kopen
Morgen opnieuw proberen!!
@Diafragma
Ja ik ook dankzij @MrFahrenheit ! Stond haar zo mooi
Ik eigenlijk ook (na mijn asos koopwoede van gisteren) dus ik zit in dilemma of ik moeite zal doen voor die oysho bestelling die niet lukte. Maar ik wil de bikini wel sowieso maar dan is het geen gratis verzending!
Nee dat heb ik niet volgens mij? De decolleté is wel redelijk diep, maar hij gaat niet verder open ofzo. Misschien een maatje te groot?
Ik heb hem met een veiligheidsspeldje dicht gemaakt!
Hoe bevalt ie? Ik wil deze ook graag om alles beter te tracken en omdat ik hier ook mee kan zwemmen, maar ik lees wisselende reviews. O.a. dat ie niet secuur is met stappen tellen en hartslag…
Ooh! Die zijn moooooi
Tot nu toe ben ik heel tevreden! Ik had dat ook gelezen inderdaad, maar ik weet het niet zo goed. Volgens mij zijn dat soort apparaten toch nooit 100% secuur. Enige foutmarge zal er wel inzitten. Maar het motiveert mij in ieder geval tot bewegen! Daar was het om te doen. Wil ‘m volgende week gaan proberen met baantjes trekken, benieuwd hoe dat werkt.
Rouge Allure Ink van Chanel in N°146 Seduisant
Rouge Coco Shine van Chanel in N°54 Boy
Estée Lauder Bronze Goddess in Medium
Estée Lauder Pure Color Envy blush in Rebel Rose
Holy grail <3
Heb er hier wat van besteld. Heb deze dingetjes vorig jaar op vakantie gekocht en het is echt een musthave voor brildragers. Je weet toch hoe soms je bril van je neus glijdt en je telkens met de pootjes aan het frummelen bent om het beter op je hoofd te laten passen? Met deze dingen zit je bril gewoon eeuwig en altijd op z’n plek!
Ik weet niet zo goed in welk topic dit kan, dus even hier.
Ik had vorige week dit jurkje bij Asos besteld.
@traveljunkie de lengte van het jurkje valt bij mij tot iets boven mijn knie, niet zo kort als bij het model!
@9000 bij mij zit er dus wel een riempje bij, misschien kun je Asos er nog over mailen?
Oke nu dus het volgende… ik weet niet of ik ‘m nu leuk vind of niet. Ik twijfel een beetje. Hij schijnt ook een beetje door dus je ziet met zwart ondergoed mijn string en eigenlijk ook gewoon de rest van mijn huid. Hoe los je dat op? Met een wit broekje eronder of zo? Iemand een idee.
En houden of retourneren? Was €26 als het helpt met stemmen…
- Houden
- Retourneren
0 stemmers
Ik doe dit zelfs als ik m’n lenzen draag