Show je laatste aankopen

Dankje voor de tag! Fijn dat hij niet zo kort is, maar stom dat hij doorschijnt. Als een huidskleurige string niet doorschijnt kan het misschien, maar als je huid ook doorschijnt zou ik hem retourneren. Wit broekje zou je wel kunnen proberen!

2 likes

@traveljunkie no problem! Ja, ik vind ‘m qua lengte echt goed te doen. Heb wel korte benen dus dat helpt ook wel, maar valt dus niet per se zoals bij het model! Met een huidskleurige string zul je in sommige houdingen nog wel echt je bil erdoorheen zien schijnen haha.

@9000 ik vond ‘m bij jou juist leuk staan! Denk wat je zei met een zwart riempje dat het ook wel leuk zal staan, vind het wel echt vreemd dat ze niet gewoon met riempje geleverd hebben… ik vind de mouwen inderdaad ook wel een beetje flapperig haha. Denk dat ik ‘m morgen even meeneem naar de winkels en dan met een broekje eronder ga passen. Heb jij dat al geprobeerd? Ik heb zelf verder niet van die broekjes thuis liggen.

Tof!

1 like

Ah die zijn cute!

1 like

Zo leuk! Heb ook nav jouw tip allemaal losse hangertjes gekocht voor aan mn oorbel-ringetjes, heerlijk om zoveel te kunnen afwisselen zonder telkens weer >€15 uit te geven

3 likes

Ik heb het even gemist denk ik, waar kan ik zulke hangertjes voor aan mijn oorbellen vinden? :relaxed:

Edit: Beadies dus!

5 likes

Zo blij mee! :blush:

18 likes

Deze plaat is niet beter dan The Shape of Punk to Come maar wel oké. :slight_smile:

1 like

Staat je leuk!

1 like

vind m in deze kleuren eigenlijk wel leuker dan de gele! model staat je iig goed

1 like

@tuula Ik vind hem ook leuker in de andere kleur!

1 like

Asos

H&M

15 likes

Dankje. Ga ‘m denk ik toch wel terugsturen, al twijfel ik nog steeds een beetje haha

Heeft een van jullie wel eens besteld bij madewell? Of heeft iemand daar kleding van? Ik ben heel benieuwd hoe het valt en of het het bestellen + import enzo waard is. Op de site vind ik het er heel mooi uit zien in elk geval.

Rokje

Shortje

Tshirt

12 likes

Ahh alles is leuk! Waar zijn het gestreepte tshirt en de rokjes van? :smiley: @MazKanata

https://www.youtube.com/watch?v=te1w81E8L5A
:

30 likes

Gaaf!! Waar is de Adidas top van? Heb al gezocht op Zalando onder sport bh of is dat het niet? :yum: