Show je laatste aankopen

z

2 likes

Klinkt een beetje als 13 reasons why dit maar geloof dat het heel wat anders is?

Gaat wel over depressie maar uiteindelijk met een wat positievere insteek. Hoe de schrijver het zelf heeft meegemaakt, maar ook goed uitlegt hoe het voelt/kan voelen/hij het heeft ervaren.

3 likes

Dat is inderdaad een andere insteek, dank voor de uitleg. In mijn familie kampt iemand met depressie waardoor ik graag meer dingen lees erover om het beter te begrijpen.

Volgens mij is dit daar wel een goed boek voor als ik zo verschillende reviews lees!

1 like

Treat yo self

31 likes

Die heb ik ook gekocht vandaag! Ben er heel benieuwd naar.

1 like

Prachtig boek.

1 like

Nooit gedacht dat ik een tandenborstel zou kopen met Bluetooth en daar meer dan 100 euro aan zou geven :roll_eyes::stuck_out_tongue:.

13 likes

Wat kun je ermee? Oprechte vraag, is het dan een speaker ofzo?

1 like

Wil je een snoepje komen brengen thanks

3 likes

Geen speaker, wel verbinden met de app op je telefoon om gerichter te poetsen. Ik moet het nog uitproberen, maar ik ben een sucker voor dit soort gadgets en tabellen en grafieken en geen goeie poetser, dus we zullen zien :P.

1 like

Aha een soort fitbit maar dan voor je tanden. Ik zat steeds verkeerd om te denken, alsof dat apparaat ergens mee ging verbinden om iets te doen ofzo. Goed verhaal haha.

Hopelijk zijn er leuke beloningen als je je doelen haalt :wink: geluidjes of leuke poppetjes ofzo :laughing:.

1 like

:heart_eyes:

26 likes

Zo leuk!

1 like

waar speel je dat op? laptop of vaste computer?

Ik wil vanalles kopen maar bijna sale en nu durf ik niet. En mijn Bershka-bestelling was ook geen succes, 5 van 6 dingen gaan terug :s

Dacht doe’s ff gek en ben voor een roze elektrische tandenborstel gegaan

42 likes

wow jelly

Ja ik heb die ook, de Neil Large! Echt een fijne bril.

1 like