Show je laatste aankopen

Koop hem ook

Fitgebit

16 likes

Ik zou eigenlijk nu een afspraak hebben, maar toen ik net onderweg was kreeg ik een berichtje met dat ze wat later was. Dus was ik maar naar de bijenkorf gegaan om tijd te doden lol nu ben ik in het bezit van een paar Balenciaga triple s :pensive:

32 likes

Ooooh love it. Shit nu wil ik ze maar ik heb hier dus helemaal geen geld voor

1 like

yesssss leuk!!!

laatst was er iemand op facebook die ik kende die haar roze/zwarte/witte triple s verkocht, dus ik dacht oooh dat is misschien interessant, dan vind ik ze misschien betaalbaarder (ze had ze ook gewoon gedragen), wilde ze er gvd 750 euro voor hebben??? Nog meer dan de nieuwprijs, gewoon gedragen. Kan je me vertellen wat je wil, dat iedereen dat doet blabla, uitverkocht en al die onzin, maar ik ga geen gedragen schoenen kopen voor meer dan de nieuwprijs :unamused:

2 likes

oh die jumpsuit is echt leuk!

Haha ja zag ze ook weleens op designer vintage voorbij komen voor 800/850 euro :joy:

Bluf

4 likes

ik heb geen baan en hoor niets te kopen

11 likes

Aaah ik ben zo jaloers :sob::sob::sob:

1 like

Tasje en ketting voor bij het jurkje wat ik gister heb gekocht, voor een festival zaterdag. Weegschaal omdat ik er geen heb.

4 likes

superfout van Fever Ray nu nog kaartjes om haar weer te zien eind dit jaar :'D

Vinyl

4 likes

Oranje! Want het klinkt alsof dat mooi afsteekt bij je huid en haar. En die oranje bikini heb je nooit tegelijk aan met dit badpak :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Heb deze gisteren binnen gekregen en ben er intens blij mee (Nel Veerkamp 2.0 hierzo), maar nu noemt mijn vriend ze ‘bordeelsluipers’ en wil hij voor geen goud naast me lopen als ik ze aan heb. Mannen… :rolleyes:

24 likes

Oranje sws!!

1 like

image

Dit zijn bordeelsluipers haha

Ik vond deze Freds wel van slechte kwaliteit - ik heb ze teruggestuurd en zag meer klachten voorbij komen op het forum

4 likes

Bikini van Topshop

image
En een paar van deze douchegels, ik vind het de fijnste ooit en AH verkoopt ze niet meer :triumph: dus dan maar online besteld

9 likes

Alles van Ali Express:

en een squishy:

6 likes

ik heb die oorbellen met gezicht ook :slight_smile:

1 like

Volgens mij zag ik 3 soorten douchegel van dit merk bij de Action afgelopen zaterdag

1 like

Haha ja ik ken ze! Vond de vergelijking daarom ook nergens op slaan. Ik heb de comments hier inderdaad gelezen maar die van mij zien er gewoon goed uit en ze lopen ook heerlijk… denk er nog wel even over na of ik ze houd.