Show je laatste aankopen

Oh deze heb ik ook! Zijn echt mijn lievelings.

1 like

Weet iemand hoe het zit met free delivery van &otherstories, ik heb voor 200 eu in mijn winkelmand maar hij blijft maar vragen om 6 euro verzendkosten. :thinking:

Nou jaaaaa zeg ik vind ze totaal niet ordi, zijn super leuk!

1 like

Een nieuwe primer, wenkbrauwpotlood en pastelkleurige markeerstiften om studeren leuker te maken 💁🏻

19 likes

Ik heb die markeerstiften ook en markeren is telkens een feestje

2 likes

Hoe vind jij de kwaliteit? Die van mij zijn prima voor zover ik nu kan beoordelen, maar zou zonde zijn als ze snel stuk gaan.

Het new look jurkje gaat retour :cry:
Als dit pakje er weer in mijn maat is bestel ik die!

Lord help me

10 likes

Mn afgelopen zara bestelling was maar voor de helft succesvol, dus gaat mijn gedachten meteen naar hoe ik weer uit kan geven wat ik terug stuur :smirk: maar goed, dat werd dus deze broek

7 likes

Ja, prima! Wil er stiekem nog een paar van kopen voor als deze toch kapot gaan haha, zo leuk zijn ze.

You do you hoor maar wat 'n lellike verpakking. Het is 2018, menstruaties ruiken niet naar bloemetjes en vrouwen bestaan niet uit de kleur roze

(sorry erger me zo aan dit soort typische verpakkingen) (ja weet dat 't een menstruatie cup is en mannen geen menstruatie hebben maar dan hoeft 't nog niet paars roze met bloemetjes te zijn) (en dit is allemaal niet jouw schuld sorry enjoy je diva cup he denk ik)

6 likes

Philips Lumea, tweedehands! Gisteren de eerste keer gebruikt en ik merk nu al wat verschil op mijn oksels! Hoop dus dat het werkt ^^

9 likes

Haha ja I feel you, ik dacht hetzelfde hoor. Dit merk komt uit Canada of Noord-Amerika als ik me niet vergis, misschien heeft het daarmee te maken. Veel andere merken zien er iets volwassener / serieuzer / normaler uit, maar volgens de reviews en mijn anatomie kon ik blijkbaar best deze kopen :stuck_out_tongue:

1 like

Ooh wat een mooie badpakken! Waar zijn ze van?

Als ik morgen mijn aankopen uit Utrecht wil showen… welke winkels moet ik niet overslaan?

Ik heb zelf op lijstje: Stradivarius, Pull&Bear, &Other Stories, die ene winkel op de Oude Gracht met Amerikaanse naam (Urban Outfitters toch? goed verhaal)… welke moet ik nog meer opschrijven? Vooral die niet in elke stad zitten in Z-O Nederland.

En als er al sale is extra mooi. Voor schoenen, tassen, kleding #belastingteruggave

3 likes

Beste uitvinding ooit

7 likes

Søstrene Grene is ook een leuke interieur/lifestyle winkel

1 like

Oeh ja! Die ga ik ff opzoeken. Wist niet dat die in U zat!

oh shit sorry er komt een winkel maar die is er nog niet vals alarm :disappointed:

Huil