Show je laatste aankopen

Wow, super mooi!

1 like

Deze trui. Ben door een Instagram advertentie geĆÆnfluenced.

17 likes

Guts and Gusto en My Jewellery!

Dux-Ducis-Skin-Pro-Flip-Case-for-Huawei-P20-Lite-Rose-Gold-22032018-01

Zo fijn dat je bij Ben je abonnement vervroegd kunt verlengen :grin: vanaf morgen heb ik weer een telefoon met camera die het doet.

4 likes

Gekke vraag nisschien, maar met hoeveel personen eet je hiervan? 450 gram is namelijk best weinig lijkt me (vriend en ik eten van ā€˜nornale’ diepvriespatat max 750 gram meestal… :zipper_mouth_face: )

Zitten die allemaal in Utrecht???
WoW daar moet ik maar gauw weer eens heen dan

Wij hebben er met z’n drieĆ«n van gegeten, maar eigenlijk was het net iets teveel. Ik zou zeggen dat je er wel genoeg aan hebt maar als jullie grote eters zijn dan betwijfel ik dat haha!

1 like

Oh dan klinkt het alsof het meer is dan het lijkt haha. Nouja, het is nu in de bonus dus dan koop ik wel 2 zakken voor de zekerheid :zipper_mouth_face:

1 like

Kaartjes voor het concert op 20 juni in Amsterdam als verrassing voor m’n Beyonce Buddy. Door financiĆ«le issues gaat ze dit jaar niet mee.
Maar nu dus wel! Haal haar op 20 juni op van haar werk en dan gaan we wat eten en daarna naar het concert. Tot die tijd moet ik dus m’n mond houden maar met al die filmpjes van het concert is het zooooo lastig…

29 likes

Ik ben wel een beetje een vreetzak maar ik eet dus met mijn vriend zo’n 750g zak met zn 2en :redface:

2 likes

Ja wij dus ook :nerd_face: Eerder hebben we ook weleens een kilozak weggewerkt (en dat was niet eenmalig). Maar sinds we een poosje bij de snackbar patat gehaald hebben (want verhuisd en frituurpan de deur uit) zitten we nu weer op 750 gram in de airfryer :see_no_evil:

Ik ook samen met mijn vriend, you’re not alone!!

1 like

Massimo Dutti als je van die stijl houdt!

1 like

@Virago @Loxodontanheel fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

En @Camelia @Lort echt een goede tip ja! Ik vond daar vorig jaar een supertoffe witte blouse na 2563 bloezen te hebben gepast met als toppunt eentje van Tom.my Hil.figer van 120e die doorscheen :expressionless: die winkel heeft mijn leven gered.

3 likes

Cos zit nu ook aan de oudegracht :slight_smile: en als je via de oudegracht naar het ledig erf loopt, kom je ook leuke boetiekjes tegen, waaronder een winkeltje met leuke notebooks, kaartjes en een kledingwinkel met de naam ā€˜This I like Things I love’.

En in van Hoog Cathertijne naar buiten loopt zit er een nieuwe interieurwinkel waarvan de eerste NLs vestiging zojuist geopend is in Utecht. https://www.casashops.com

En de zadelstraat heeft leuke winkeltjes met sieraden etc: https://www.alltheluckintheworld.nl

2 likes

Ontzettend fout maar ik kon deze broek niet uit mijn hoofd krijgen. :innocent:

7 likes

@camelia ook. Oeh ga ik even kijken! Liefde voor (levensreddende) basics

2 likes

Ohhh jongens als ik al jullie super leuke aankopen zie heb ik zo veel zin om te winkelen. Nog 2 weken tot salaris & DE SALE BEGINT!!

Wat is de link? Pleaseee

Heb hem niet online gekocht maar via de Adidas winkel. Heb dus ook niet meer de link gereed omdat ik google img search gebruikt maar het is dus deze https://www.adidas.nl/adibreak-broek/CV8276.html valt wel erg groot uit je kan makkelijk 1 a (of 2 als je kleine heupen hebt) maten kleiner nemen dan normaal

1 like