Je moet wat als de kop van je wc borstel los gaat tijdens het wc schoonmaken en in het water van de wcbak valt terwijl je net WC eend weg aan het poetsen bent, top dag wel.
Die is leuk!! Waarvan?
Van wibra (nooit gedacht dat daar te vinden)
Bye bye stomme bouwvakkers met jullie herrie. Noise cancelling headphones in the house <3
Wat mooi!! Ben heel benieuwd hoe hij zit
Ja ik ook!! Laat het weten als ik m binnen heb
Deze Nike air max alleen dan voor maar 39.95!
Voelde me tikkeltje opgejaagd want toen ik de andere schoen vroeg, vroeg ze “Wil je die nog passen?” Ehh ja graag. En toen bleef ze op <1 meter staan. Alsof ik een sprintje de winkel uit zou trekken ofzo. Maar goed mooi gelukje dat mijn maat er stond .
Ondanks mijn missie met mn belastinggeld verder niks gekocht uiteraard. Bij H&M oudegracht hangt alles al in de sale opstelling trouwens!
40 euro??? waaar
Foot Locker in utrecht. Van zo’n rek met enkele maten. Deze zag ik alleen nog in 46
Allemaal heel erg leuk!
Waarvandaan allemaal? Erg mooi!
Ik zat net op de site van C&A te scrollen en zr hebben best veel van die zwierige leuke jurkjes! Is niet echt mijn stijl en staat me ook niet, maar misschien zit er iets voor jou tussen?
Heb hem vandaag net binnen. Ziet er mooi uit. Beetje papierig leer. Maar fijne prijs kwaliteit verhouding
Ik bestel echt teveel de laatste tijd, helaas stuur ik ook bijna alles weer terug omdat het tegenvalt of niet goedzit maar doe dan toch weer een nieuwe poging;
Deze wikkelrok van Vero Moda
Deze espadrilles van H&M
En deze oorringetjes van Bsilver925
Een kaartje voor Fever Ray in november