Op z’n minst wel verschillende kleuren. Alles is van & Other Stories
Zo leuk!
via waar heb je die tas besteld?
Ik mag niet alles houden:
het broekje
het topje x 2
de broek
de broek
de top
de broek
de top
Ik wilde wat meer basics
Amazing Daniel Arends first row!! Ben je er al eens geweest?
Ik zat eens op de eerste rij in een felrode jurk (ok vragen om problemen) en werd toen aangesproken XD. Ga ook naar deze show maar dan andere rij, mijn lotgenoten willen niet bepraat worden hahaha
Viel nog wel mee, een suf ouder stel van in de 50 had het VEEEEL zwaarder. Ik vond het zelf vooral heel leuk XD. Maar hij is zoooooo tof, love Daniel! You are gonna love it.
Is die kom/vaas/pot niet veel te klein om vissen te houden?
Oeh! Heb je linkje voor me? Ziet er uit als een fijn jurkje met de perfecte lengte!
http://m.asos.com/byoung/byoung-leopard-print-shift-dress/prd/8068038?CTARef=Bag%20Item%20Image
Deze!
@mikselke @anon68622085 ik ga ook! Heb hem nu een paar keer gezien en ik moet echt hardop lachen om die gast. Niet eerste rij overigens. En pas in maart bij een try-out!
Heb ‘m ook besteld! Goeie prijs zo wel, leuk voor de volgende festivalletjes! Zocht er al langer een maar was het telkens net niet. Dan te kort, dan teveel ruffels, dan te diep decollete… panterprint is voor mij al heftig genoeg haha!
Haha nice. Ik zat een keer bij hem op de eerste rij met krukken en voet omhoog, vroeg hij of ik wel genoeg aandacht kreeg. Daniel Arends is echt m’n lievelingskomiek
Haha deze foto!!