Show je laatste aankopen

Nu alleen de blauwe nog :wink:

Haha inderdaad, maar vind 't zo wel even mooi geweest :stuck_out_tongue:

Die onderste heb ik van de week ook gekocht!

Herkenbaar :slight_smile:

:heart_eyes:

1 like

Oooooh ja maar nu is hij weer uitverkocht :sleepy:

Via Zalando! Ik zie hem er alleen niet meer tussen staan, hier wel het linkje:

https://www.zalando.nl/pieces-pcgwen-shopper-shopper-black-pe351h0md-q11.html?wmc=CRM31_TMS_NL.ONL_MIX_NMT_TM010_010.&cd084=img_item&cd085=&wt_cd=4d1ad39a92f759c5f28fb7061bcb7c1f&wt_t=1528451192&tm_hem=c629fbbfe1d4f80b028599dca1211501&tm_label=sub-uuid%3D302a00af-8f9b-4a82-b836-109b5e64f69a%26t-uuid%3D1c64f2b3-377b-4333-94e2-07e45fbbf80a

Via de Pieces website zie ik hem ook niet maar ik heb hem gisteren nog in de winkels zien hangen (Herestraat Groningen)

Oh jaaaa inderdaad. De link die ik gebruikte uit mijn cache was waarschijnlijk oud. Held!! Ik ga hem meteen bestellen

1 like

Weer terug in mijn comfort zone :biggrin:

20 likes

Ik had er toevallig ook nog 2 dagen geleden naar gekeken en was nog steeds uitverkocht, wist niet dat t door een oude link kon komen! Had m ook onder favorieten bewaard.

Meteen besteld iig, wil hem al ZO lang. Weet iemand of ie gewoon true to size valt? (Gaat dus over de gestreepte longsleeve van & other stories)

1 like

Het broekje

& De jumpsuit
2 likes

Ik geloof dat dit een nieuwe versie is van de mijne (ik heb dezelfde als yara michels, deze kleuren lijken wat donkerder?). Ik draag normaal daar een 34 en van deze heb ik een 36 en die zit goed. Iemand van EGF had hem toen voor me meegenomen en opgestuurd, ik weet niet meer wie het was maar nog steeds eeuwig dank. Had m gisteren nog aan. Beetje jammer dat er 2 jongens achter me zaten die zeiden: alle NL mensen dragen altijd streepjes. Toen dacht ik uhhhh ja.

1 like

Nu je het zegt, hij lijkt indd donkerder! Heb hem straks meteen op telefoon besteld buiten haha, dus kleuren vielen me toen niet echt op! Heb je bij de meeste winkels dan eigenlijk 34 of alleen daar normaal? Ik heb namelijk niet eerder wat bij & Other Stories gekocht dus geen idee hoe hun kleding valt.Ik dacht anders bestel ik ook vast een maat groter voor het geval hij ineens weer uitverkocht is :wink:
Ben alleen bang dat er ook iets mis is gegaan met m’n bestelling… Heb wel een bevestiging van Paypal gehad maar niet van & Other Stories zelf :thinking: Ook tijdens het bestellen meteen een account aangemaakt, maar ook daarbij kan ik me niet inloggen en geeft ie aan dat m’n emailadres/wachtwoord niet klopt. Irritant.

1 like

Die shirts zijn zo leuk he! Lekker stofje ook.

Ja volgens mij heb ik m ook in de winkel gezien en was hij inderdaad wat donkerder, maar ik weet het niet 100% zeker! Ja ik heb eigenlijk altijd 34 normaal, maar &Otherstories heeft ook maat 32 tegenwoordig dus misschien hebben ze ook de maatvoering aangepast nu. Alleen maat 32 is nog nooit van een kledingstuk op voorraad geweest, anders zou ik die maat namelijk vanaf nu bestellen omdat de jurkjes in maat 34 mij wel echt te groot zijn. Had ze al gevraagd of het echt uitverkocht is, maat 32, of dat het nog komt ofzo maar ze konden mij geen duidelijk antwoord geven :sweat_smile: Het meeste valt namelijk oversized. Het shirt is niet getailleerd of iets dergelijks dus valt vrij recht, ik denk dat je met je gewone maat wel goed zit hoor!

1 like

Ja en lekker makkelijk ook dat ze in zoveel kleurtjes te krijgen zijn waardoor je toch steeds een andere outfit aan hebt met hetzelfde shirtje :sweat_smile:.

1 like

Waar is het broekje van?

Mint&Berry, gekocht op zalando! linkje!

1 like

Deze 2 posters 30x40 :slight_smile:

16 likes

Gaaf!

1 like