Dat klinkt heerlijk, waar koop je dit?
Kreeg op de valreep toch nog de korting op benefit, dus dit nog besteld ook voor Vaderdag:
Dat klinkt heerlijk, waar koop je dit?
Kreeg op de valreep toch nog de korting op benefit, dus dit nog besteld ook voor Vaderdag:
Bij deze de aanslag op mn portomonnee (x2 want er ging iets verkeerd maar ik neem gewoon even aan dat ik geld terug krijg voor die systeem fout)

NYX is mn favoriete merk ja klopt hoe merk je het
@Evi-lena Sorry het werd toch geen aanfoto, hij kwam niet mooi tot zijn recht op mijn camera. Mocht je nog een aanfoto willen, dan vraag ik morgen (dan ben ik thuis) of mijn zusje een mooie foto maakt!
Het is een hele mooie kleur rood in het echt trouwens, maar ook op deze foto’s komt de kleur heel anders over.
Wooo ik kan zo al zien dat het echt een prachtige blouse is. Wat een geluk dat je hem in de sle kon kopen. Goeie aankoop!
mn fave!
En dan nog een kokerrok bij de Wibra en daar ook een jurkje en korte broek gekocht.
verassend goed kleding daar! (voor kinderen dan)
Je gaat die mascara heel fijn vinden!! Ik krijg er echt poppenogen mee! Wil m nu ook weer hahaah
Enige nadeel is de prijs. Als er weer een actie komt ga ik ook kopen
Ik heb nog nooit een zelfbruiner gehad die NIET vlekt (of ik ben gewoon een mongool met aanbrengen), hoe zit dat met deze?
Deze maakt geen vlekken. Maar ik heb met mousse zelfbruiner eigenlijk sowieso nooit vlekken. Zeker omdat je met de meeste soorten ziet waar je al bent geweest. Verder natuurlijk wel goed scrubben vantevoren en droge plekken zoals knieën heb ik eerst ingesmeerd met gewone bodylotion die ik erna er weer licht heb afgedept.
En natuurlijk goed laten drogen. Ik heb na 20 minuten een losse, luchtige pyjama broek aangetrokken en een los shirt. En dat heb ik aan gehouden tot ik ben gaan douchen. Ik heb ooit wel een x de fout gemaakt dat ik te snel te strakke kleding aantrok en dat werd wel een zebra effect haha. Maar juist omdat deze snel werkt en je ook redelijk snel kunt gaan douchen vind ik deze makkelijker omdat je niet lang zonder kleren of met losse kleren moet zitten.
Oh en zo’n handschoen is wel echt een must. Daarmee smeer je praktisch al streeploos (mits je ronddraaiende bewegingen maakt)

Matte bronze, huidige is bijna op

Soft & Gentle, keer wat anders dan Lightscapade

Mini Fix+ voor op vakantie

Chillste kwastenzeep ooit! Ruikt super lekker, kwasten zijn in no time schoon én m’n beautyblender is weer helemaal foundationvrij 
En nog een berg aan gratis mini’s, altijd fijn.
Jij hebt echt een leuke kledingstijl vind ik!
Ik gebruik st. Moritz ook en ben het compleet met je eens. Het geeft echt een mooi zongebruind kleurtje aan mijn normaal gesproken super witte huid. Ik spoel het meestal ook af na een paar uur, of breng het savonds aan laat het drogen en ga dan slapen. Dan spoel ik het se volgende ochtend af.
Love je outfit! Waar zijn je schoenen van?
Weet ik eigenlijk niet. Heb hem hier nog nergens gezien. Weet alleen dat ze de gewone mousse versie bij de Kruidvat verkopen. Maar dat is dus niet de snelwerkende.
De mijne heb ik besteld bij captaintan.
Wat een fijne uitgebreide review dankje!!! En wat fijn dat ie zo goed bevalt 
Ben nu heel nieuwsgierig geworden en was juist op zoek naar 1 met een wat betere prijs. Ik ben zelf nooit echt heel wit, altijd wel een beetje kleur, en ik hou van echt goed bruin haha dus misschien dat ik dan wel een kleurtje donkerder neem. Maar nogmaals tnx, ga m zeker proberen!
Drie Levi’s broeken besteld op Zalando Lounge. Op de gok, zoals dat gaat met jeans, maar guess what ze passen allemaal en nu kan ik niet kiezen 
Ik mag er hoogstens 2 houden. Misschien post ik nog wel aanfoto’s zodat jullie kunnen helpen beslissen haha.
Oh en dit cropped shirtje van Monki in zwart en wit voor bij mijn high waisted broeken. Nooit gedacht dat ik eender wat cropped zou dragen maar goed, zoals ze bij Girls ooit zeiden:
OH JA en deze, al is het geen aankoop maar mijn trimestriële cadeautje van werk:
Chloé Nomade 
Eh ja aanfoto’s! Ik denk sowieso de onderste houden, maar eigenlijk gewoon alledrie. Vind ze allemaal leuk, sorryyyy