Show je laatste aankopen

Dat je zelf kunt weten hoe donker het wordt. Als je het na een uur afspoelt dan heb je een subtiele gloed, na 3 uur een stukje donkerder en nog langer nog donkerder

Oooh op die manier, shade als in kleur, op de één of andere manier las ik shadow, dus ik dacht leuk je kan er mee contouren ofzo :grin:

Maar dat is dus wel een fijne?

Haha ja nou als je het heel plaatselijk zou smeren kan dat misschien ook maar denk niet dat dat echt een goed plan is.

Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is. Dus ga hem vanavond pas voor het eerst gebruiken.

Ben heel benieuwd!!

Ik gebruik zelf altijd loving tan en vita liberata, die bevallen heel goed maar ben altijd nieuwsgierig naar andere merken😄

Aarrghhh h&m sale is begonnen. Wat dingen die ik wil ook afgeprijsd maar de app is meteen weer overstuur en kan niks toevoegen, ene foutmelding na de andere.

Pff same, op de website doet ook niks het

Heb kunnen bestellen. Benieuwd wat er uiteindelijk nog leverbaar is :wink:

1 like

Geen idee hoe dit eruit komt te zien maar dit uiteindelijk bij h&m :slight_smile:

Edit: als je erop klikt kun je naar de volgende reuzenfotos blijkbaar hehe

2 likes

Alles?? wilde bijna nog vanmiddag wat bestellen, blij dat ik het nog niet gedaan heb!!

Yessssss tnx!

En dan is het morgen 50% op alles zeker

Shit man, als ik benefit wil bestellen berekent ie geen korting, maar ik zie nergens staan dat ze zijn uitgesloten van de korting?

Thanks, chill dit!

Ik heb de St Moriz net gebruikt en ik vind hem echt geweldig. Ben helaas wel vergeten vergelijkings foto’s te maken bedenk ik me nu.
Ik ben zonder zelfbruiner enorm wit (ofja alles vanaf mijn armen naar beneden) dus ik heb hem 1,5 uur in laten trekken en ben daarna gaan douchen. Mijn benen zijn nu best goed gebruind. Niet enorm bruin zoals na een week alleen maar zonnen op het strand maar wel gewoon mooi “bronze”. Ik denk dat ik hem de volgende ietsje langer laat intrekken maar voor mezelf zou ik nooit de volle 3 uur of meer doen want denk dat het dan op mijn huid te donker en onnatuurlijk wordt. Maargoed ik ben dan dus ook een bleekscheet. Als je wel van een goeie tan houdt dan kan dat natuurlijk wel. En er bestaat ook nog een donkerdere versie.
Hij is ook niet te oranje zoals sommige andere zelfbruiners weleens zijn en hij trekt snel in, zonder strepen.

Ik heb trouwens geen ervaring met de merken die jij noemt maar volgens mij zijn die best duur toch? St Moriz is best budgetproof en misschien niet helemaal vergelijkbaar met dure merken maar ik vind het zeker een aanrader.
Hoop dat de kleur goed blijft zitten, maar dat kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen.

1 like

@macklemore omg dat panterjurkje is echt geweldig, thanks a lot!

Thanks dat kwam als geroepen :grin:

800897831561_eyebrowgel_brunette_main

Oh heel leuk deze!!

@9000 Zo blij dat ik jouw comment zag he, wilde al een tijdje nieuwe makeup bestellen en twijfelde heel erg ivm het bedrag MAAR NU KOOP IK LEKKER ALLES EN MEER HEHAHAHHA

2 likes

image

Grazie @9000!!!

3 likes

image

MAC Persistence!

3 likes

Oh deze zijn leuk. :heart: