Show je laatste aankopen

Helaas alleen 2 paar blauwe lage. Wordt lastige zoektocht denk ik haha

ah ik heb 37
welk filiaal haha

Haha hele random vraag; maar waarvan is je broek? Zag hem ook al in een ander topic voorbij komen en is precies wat ik zoek!

Ben van m’n iPhone geloof afsgestapt. Ik ben heeeeeeel benieuwd.

11 likes

ASOS :slight_smile:

3 likes

Heb afgelopen maand al 3 bestellingen gedaan maar nu moet ik er nog 1 doen vrees ik

1 like

Heb deze ook sinds maart. Daarvoor 6 jaar een iPhone gehad. Ben er heel blij mee!

1 like

Heb je linkje? Kannie vinden

Met draaischijf haha! ring ring

25 likes
2 likes

Was hier veel te laat mee, maar eindelijk accommodatie geboekt in Londen voor een niet-belachelijke prijs…

Daarnaast nog

Voor de tweede keer heen, maar nu gaan, naast mijn vriend, ook nog onze moeders mee. Nog als cadeautje voor mijn moeders verjaardag. Echt zin in!

20 likes

Update: ik denk dat ik ze gewoon allemaal hou #yolo

23 likes

14 likes

uiteraard!
we wilden weer een vaste lijn in huis, onze dochter blijft al vaker even alleen thuis. toch fijn als ze ons kan bereiken.
en kiezen tussen al die foeilelijke zwarte apparaten of dit… we waren het unaniem eens thuis haha!

3 likes

goeie keus! aura of H2O? ik vond het HD scherm echt een verademing van mijn nieuwe H2O wat een verschil!
waar koop jij je boeken? ik heb een abo op kobo plus, ideaal, onafgebroken lezen…

en deze kan gewoon in je modem. dus toch modern. :thumbsup:

Eindelijk :heart_eyes: Het voelt alsof ik terug in de baarmoeder zit met dit ding op mijn kop
image

38 likes

Hahahahaha klinkt niet aantrekkelijk

1 like

Het is fantastisch :no_mouth:

oh het nieuwe model! top.
een iets groter scherm vond ik het fijnst aan de H2O, ik had ook een 6inch. en 6,8 leest iets fijner.

Maar ja ik ben blij met kobo plus. 200.000 boeken om uit te kiezen. en ook kinderboeken. voor mijn dochter.
ik heb nog genoeg uren te gaan! veel beter dan de bieb.
het zijn niet de allernieuwste boeken, (meestal alles tot het nieuwste boek) maar ze komen vanzelf. of ik koop eens wat.

1 like