Show je laatste aankopen

9 likes

Ik heb deze ook, gekregen van mijn werk. Was als de dood dat ik hem moest inleveren nu ik weg ga, maar ik mag hem houden. :heart_eyes: Zoooo chill!

4 likes

Waar issie van :heart_eyes:

Ik ben Opperhoofd niet, maar volgens mij van Guts & Gusto

1 like

ik heb bijna dezelfde, fijn ding

1 like

imageimage
imageimage

16 likes

Sorry! My jewellery :smiley:

1 like

8437203

tickets voor Jamali Maddix in Londen!

1 like

Voor mijn vriend zijn kat, beest haart echt gruwelijk uit. Mijn kleding zat compleet onder de kattenharen toen ik daar vandaan kwam dit weekend. Bah bah bah. :face_vomiting:

4 likes

Kan niet wachten!!!

13 likes

Met Mr. Mercedes erop op het plaatje, tof boek!

heel snel kijken dacht ik even dat willie wartaal slank was geworden

11 likes

Met noise cancelling (uiteraard niet de kwaliteit van een bose… (-; )

8 likes

Urban Decay - Singe. Hij is zo fel en mooi. Super impuls aankoop, maar heb hem 2 maanden geleden op fb in een promo filmpje gezien en ik merkte dat ik er zo vaak aan dacht. Heb m zelfs niet eens op mijn lippen geprobeerd voor ik hem kocht, want de UD medewerker vond hem perfect voor mij :joy: #makkelijkteinfluencen

15 likes

Een midnight shopping sessie later:

!
Ik wil graag een levend bloemen filter worden.

Dezelfde rok in 2 kleuren en 2 maten. Welke past wordt het.

Mooie groene blouse.

Deze twee wolletjes (sokken not included), voor een nieuw ontwerp. Zocht al tijden naar de geschikte wol, zag al windowshoppend deze en wist opeens wat ik zocht.

9 likes

Ja houden! Die vind ik je juist zo leuk staan.

1 like

Thankyou! Ja, ik weet niet ik vind het wel een beetje een soepjurk :joy:

Wooow die jurk is zoo mooi en staat je echt mooi

1 like

Neejoh! Met je haar vast (knot?) en leuke schoenen/sandaaltjes zal het nog toffer staan dan dat we nu al op de foto zien.

1 like

Wil even @Lula bedanken, door jou heb ik ook die blauwe sandaaltjes en het jurkje (in het geel) gekocht en ze zijn fantastisch :heart_eyes:

2 likes