Zie ze nu al zo vaak voorbij komen en ze zijn zo simpel. Ik wil ze!!! Dat contrast maakt ze gewoon leuk hahaha.
Ja doen! De kwaliteit is ook echt goed.
Gewoon je normale maat bestellen? Of vallen ze wat kleiner/groter?
Ja ik ben ook benieuwd! Ben veel te makkelijk te influencen haha, zit nu alweer op de site.
Wilde net gaan kijken wat men in de Zara sale had gescoord maar niet dus?
Heb een paar broeken besteld, beetje op de gok eigenlijk. Had laatst ook een broek gepost hier van de Zara, nou daar kwam ik met geen mogelijkheid in dus kon m helaas ook niet laten zien.
Gisteren dus dit besteld:
Van deze ook de broek, had het jasje al
En twee gele blazers
Twee jurkjes uit de zara sale
Fiets nu naar de zara om te sale shoppen. Hopelijk kan ik de warmte en troep aan. Keep you updated
Iemand had op EGF een agenda gekocht met allemaal katten erop, ik ben het merk vergeten. Kan best ook al op dit forum geweest zijn, ik weet het niet meer. Die kattenagenda zullen ze wel niet meer verkopen, maar ik zoek dat merk. Wie o wie herkent zichzelf in een kattenagenda-koper. ;p
Was het geen agenda van Paperchase?
Nee dat was hem niet! Toch bedankt!
Voor 350 euro Zara sale geshopt. Don’t worry, er gaat sowieso 75% retour.
Lekker bezig!
Ik wacht echt op goede Zara aankopen hier om inspiratie op te doen want ik heb geprobeerd door de sale heen te gaan, maar het is zo veeeeeeel. Dan kan ik gewoon niet kiezen.
Dat probleem had ik ook. Ik heb m’n vriend laten shoppen voor mij. Hij heeft nu voor €150 voor me gekocht en ik heb nog geen idee wat