Show je laatste aankopen

Heb je linkje van die onderste? Kan hem helaas niet vinden. Heel erg mooi!

Peter Pauper, ik heb’m namelijk ook hiiiii

Ahh super leuk dat ga ik ook een keer vragen aan mijn vriend. Als jij het nu filmt dan kan je youtuber worden met my bf does my Zara haul :v:t3:

1 like

Hahaha als ik die ambitie had gehad dan had ik het gedaan :grimacing:

1 like

Heb je een linkje of naam? Die moet ik hebben maar kan hem niet vinden op de site :sob:

1 like

https://www.debijenkorf.nl/peter-pauper-press-cat-tales-engagement-agenda-2017-2018-9717060062

Ik ben Helix niet maar ik geloof dat het deze is?

Edit: Sorry dit is de oude versie
Edit 2: verkeerde persoon haha @Foucher

3 likes

omdat ik iets moet hebben waar ik blij van word :pensive:

4 likes

Lief van je! Ik wil alleen geen agenda, maar de tas van haar laatste bericht :grimacing:

1 like

Oh oeps ik reageer helemaal op de verkeerde persoon hahaha, sorry! Moet nog beetje wennen hier.

1 like

Haha geeft niks, lief dat je wilde helpen!

1 like

De trui en de gele overslag top.

Zara sale! Onder het motto: het kan altijd weer terug.
(En veel voor mijn dochter.)

2 likes

https://www.zara.com/nl/nl/overslagjurk-met-stippenprint-p02587050.html?v1=5987539&v2=731609
Wel zo goed als uitverkocht :frown: je kan wel daar bij de matenselectie je email opgeven dan krijg je een berichtje als ze hem weer hebben

1 like

Jaaaa die bedoelde ik! Dankjewel!! :blush:

Fout topic

Ik heb ook eentje met lange mouwen en die valt een maat kleiner, dus heb deze allemaal een maat groter genomen. Maar deze vallen eigenlijk normaal. Weet nu niet of ik ze allemaal ga ruilen voor een maat kleiner. Of alleen de rood-roze.

Ik heb in de winkel gehaald en kon em zelf ook niet vinden online. Hij is wel echt supermooi! 5 vakken zitten erin

1 like

Ja geen idee haha, maar het scheelt waarschijnlijk dat ik een andere vorm heb dan het model en ik dacht een jasje of riem erbij… ik zie het wel.
Ik word nooit vrolijk van de verkoopplaatjes v Zara dus het zijn vaak risico’s haha.

3 likes

Denk dat die paarse jumpsuit best leuk zou zijn met zo’n gevlochten tankleurige riem om de taile.

Ja toch. Ik zag mogelijkheden. Geen idee of ik m pas; daar begint het al mee haha. Maar als dat zo is zal ik een foto posten of t lukt m te rocken.

1 like

Ohh dan ga ik vandaag even snel kijken! Hoop dat ze hem nog hebben :raised_hands: Dankjewel!

1 like