Show je laatste aankopen

Hoe kreeg je dat voor elkaar?!

In de sale met 50% :heart_eyes: Nu heel hard duimen dat ze passen.

19 likes

Wow zijn dit glitters?

Jup :slight_smile: Ik dacht dat ze alleen in het laag waren, maar blijkbaar is er dus ook een hoge variant. Er zijn ook witte trouwens, die vind ik ook tof.

Heel nice!

:grin: Ja, vond ik ook. Heb ze al in het echt gezien en die zijn nog veel mooier.

Deze vind ik ook zo tof (twijfel hierover), maar deze zijn extreem stug qua inlopen (oké, de glitters ook, maar hé, glitters :stuck_out_tongue: ). Maar om nou 2 paar te bestellen vind ik ook zo wat, zelfs als het 50% korting scheelt :joy:

6 likes

:joy: Sssj, ik moet sparen, haha. En ben dus ook bang dat ik spijt krijg, vandaar de twijfel.

Ik heb ze allebei in het echt gezien en zijn in het echt ook supermooi, alleen wel erg stug. Maar wel echt supermooi. De lage vind ik ook heel gaaf trouwens.

H&M
Vooral voor op vakantie. Wat nog 2 maanden wachten is :upside_down_face:

5 likes

Monki broekies voor op vakantie

jumpsuit H&M

11 likes

ik krijg het altijd binnen een week, max anderhalve week teruggestort. Zou even contact opnemen met de klantendienst.

Er was hier nog iemand bij wie het lang duurde, maar weet even niet zo snel wie. Ben benieuwd of het bij haar nu al in orde is

edit: was @Amphitrite

1 like

@Prikkelbaar moet verkoper worden (of ik minder beinvloedbaar), want heb ze toch maar gekocht. :woman_shrugging:

9 likes

Is het de moeite om naar other stories te gaan? Aangezien ik niet met ideal kan betalen

Op drmartens.com :grinning: Daar is nu sale op bepaalde modellen.

1 like

Foto van mijzelf is makkelijker :stuck_out_tongue: shirtje hm en rok bershka, m’n hakken zijn alleen hoognodig aan vervanging toe, weet iemand misschien vergelijkbare ergens te vinden, bruin? :slight_smile:

10 likes

5 likes

Misschien nog wachten tot de 2e saleronde? Ik weet niet of je op zoek bent naat iets specifieks…

Nee niet iets specifieks, maar ik zie die leuke streepjesshirtjes hier vaak voorbij komen. Maar goed die zijn er ook nog niet in de sale natuurlijk haha

Dat eerste jurkje :heart:

Hmm dat ken ik niet… Ben meteen op internet gaan speuren want gebruik dagelijks van dat soort handgel maar dan van die saaie van de hema. Dus heb deze maar meteen allemaal aangeschaft:

4 likes