Ga ik daar kijken, thanks!
Ooohw deze reeboks zitten zoooo lekker , echt mn favo schoenen nu. Als ik er aan denk dat ze ooit kapot gaan moet ik al een beetje huilen…
Ik heb die van mij al twee jaar geloof ik en hij is nog altijd heel erg mooi! Het leer wordt meer soepel (want die handvaten zijn wel erg hard in het begin)
Ja, het leer wordt alleen maar mooier
Waren de Castaner espadrilles in de sale? Zo leuk!
Ja, bij de Hudsons Bay met 30% korting en ik had nog 10,- welkomskorting. Ik wilde ze sowieso al kopen, maar graag eerst passen en toen zag ik ze daar dus was mazzel. Ze hebben ze niet online, maar in ieder geval in Haarlem en Den Haag
Ah shit, ja! Ik ben heel benieuwd dan… Daar was ik namelijk wel een beetje bang voor maar ik hoop dat het met een highwaist-broek wel mooi zal zijn.
Wat een leuk rokje!
Lelijkste albumcover ooit maar de plaat is zo goed dat ik hem toch moet hebben
dit is ook geen schoonheid maar de deuntjes zijn wel leuk
Ja! Ik gebruik hem al bijna 2 jaar dagelijks en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het leer van de hengsels wordt wel steeds donkerder, maar vind dat juist wel mooi.
Heb je de zilvershampoo al geprobeerd? Ben ook benieuwd.
Edit: zie net dat je hem besteld hebt en niet gekocht, dus waarschijnlijk nog niet
Ik gebruik een tas van dat merk al ruim 3 jaar, bijna dagelijks, en nog steeds heel blij mee! Het leer wordt soepeler maar daardoor niet minder mooi.
Hij was zaterdag al binnen, supersnel! Ik heb vrijdag mijn haar weer geblondeerd met een nieuwe toner dus ik denk wel dat ik het effect alleen merk op de lange termijn. Hij schuimt iig wel goed, je hebt niet veel nodig. Tot nu toe goed alleen nog geen groot verschil met andere zilvershampoos. Al zou het ook niet goed zijn als ik nu al gele plukken heb