Haha de laatste letter wel
Hmm volgens mij heb ik per ongeluk m’n eigen post verwijderd en/of gemeld haha. Hij was ineens rood en nu is ie weg.
@Patagonia Je jumpsuit is superleuk!! Nu heb ik spijt dat ik niet ook even langs de monki ben gegaan
Ik heb hem trouwens niet in de winkel gezien, heb hem online besteld. Ik zie tegenwoordig veel dingen online die ze niet in de winkel hebben.
Oh goeie, thanks! Dan ga ik even online kijken.
Ga ik daar kijken, thanks!
Ooohw deze reeboks zitten zoooo lekker , echt mn favo schoenen nu. Als ik er aan denk dat ze ooit kapot gaan moet ik al een beetje huilen…
Ik heb die van mij al twee jaar geloof ik en hij is nog altijd heel erg mooi! Het leer wordt meer soepel (want die handvaten zijn wel erg hard in het begin)
Ja, het leer wordt alleen maar mooier
Waren de Castaner espadrilles in de sale? Zo leuk!
Is ie van ASOS? Ik had m ook besteld, maar hij is best kort en breed, dus je wordt er een beetje vierkant van. Ik heb m teruggestuurd omdat ik twijfelde, maar vond het niet lelijk ofzo.
Ja, bij de Hudsons Bay met 30% korting en ik had nog 10,- welkomskorting. Ik wilde ze sowieso al kopen, maar graag eerst passen en toen zag ik ze daar dus was mazzel. Ze hebben ze niet online, maar in ieder geval in Haarlem en Den Haag
Ah shit, ja! Ik ben heel benieuwd dan… Daar was ik namelijk wel een beetje bang voor maar ik hoop dat het met een highwaist-broek wel mooi zal zijn.
Wat een leuk rokje!