Show je laatste aankopen

Lelijkste albumcover ooit maar de plaat is zo goed dat ik hem toch moet hebben

dit is ook geen schoonheid maar de deuntjes zijn wel leuk :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja! Ik gebruik hem al bijna 2 jaar dagelijks en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Het leer van de hengsels wordt wel steeds donkerder, maar vind dat juist wel mooi.

Heb je de zilvershampoo al geprobeerd? Ben ook benieuwd.
Edit: zie net dat je hem besteld hebt en niet gekocht, dus waarschijnlijk nog niet :wink:

river-island-6828-698038-1

7102150050_6_1_1

2 likes

Ik gebruik een tas van dat merk al ruim 3 jaar, bijna dagelijks, en nog steeds heel blij mee! Het leer wordt soepeler maar daardoor niet minder mooi. :slight_smile:

Hij was zaterdag al binnen, supersnel! Ik heb vrijdag mijn haar weer geblondeerd met een nieuwe toner dus ik denk wel dat ik het effect alleen merk op de lange termijn. Hij schuimt iig wel goed, je hebt niet veel nodig. Tot nu toe goed alleen nog geen groot verschil met andere zilvershampoos. Al zou het ook niet goed zijn als ik nu al gele plukken heb :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand van jullie enig idee of het mogelijk is om deze blouse smaller te laten maken bij de schouders? Deze is net íets te breed. En ik kan nergens anders zo’n blouse vinden zonder dat ze super lang zijn.!
Blouse is sowieso vrij oversized, zie deze graag sowieso iets smaller denk ik.

9 likes

Ik zou het bij een klerenmaker vragen en de blouse meenemen. Zo kan hij of zij ook zien hoe de blouse is opgebouwd en vertellen of het mogelijk is om ‘m smaller te maken zonder dat het uit model gaat. Op zich kan smaller maken altijd, maar of het dan net zo mooi uitziet is lastig in te schatten vind ik.

1 like

Zoo leuk die bril!
Heb je hem al binnen, zou je een aanfoto willen sturen?

1 like

Ik heb er ook eentje, niet van VT wonen.
Ik ben er nog steeds heel blij mee. Het leer wordt op een mooie manier oud en inderdaad, zoals reeds gezegd: de handvaten worden soepelder.

1 like

Haha dat zou inderdaad niet goed zijn. Wel fijn dat hij goed schuimt dat is niet vaak zo met zilvershampoo’s.

1 like

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor. Ik ga het maar eens navragen, thanks!

4 likes

Pffff ik wil die playsuit ook, maar iedere keer als ik kijk is ie niet op voorraad.

Leuk! Vind het niet storend dat hij net iets te breed is. Waar is de blouse van?

Mango, in de sale!

1 like

download

5 likes

Ik had precies hetzelfde, maar na twee dagen zo ongeveer elk uur verversen was hij weer in mijn maat op voorraad. Blijven proberen dus, de aanhouder wint!

1 like

Heeft iemand een tip voor een leuke maxidress/jumpsuit met het liefst lange mouwen? Ik ga namelijk binnenkort op vakantie naar een warm land en wil wat bedekt zijn, oa tegen de zon. Heb een beetje stress want ik heb alleen deze week nog en ik heb zalando/h&m/wehkamp etc al afgezocht

monki? &otherstories?

1 like