Thanks! Ik zit er echt al maanden op te azen, maar ik vond hem full price echt veel te duur (110 euro), nu was hij met 50%. Maar ik heb hem in M, en zit normaal tussen M en S in, dus ik ben wel bang dat hij misschien aan de grote kant is
Is er iemand die ook op zondag bij de H&M een bestelling heeft geplaatst waar nog steeds bij staat “wordt verwerkt”? Ik weet dat H&M soms traag is maar dit heb ik nog nooit gehad…
Ja heb ik ook! Krijg zoveel nieuwsbrieven, maar nog geen enkel bericht dat m’n bestelling onderweg is.
Ooeeh dat boek over sociopaths, interessant. Zit nu wel meteen te denken wie in mijn eigen omgeving een sociopaat zou kunnen zijn, 1 op de 25 dan zou je er toch minstens een paar moeten kennnen…
Het jurkje is van Fabienne Chapot, en de sjaal van Acne
Die sjaal.
Ja ik heb dat ook! En ik wil het zo graag dit weekend dragen:(
Haha, ik voel wel ineens een heel sterke doch onverklaarbare neiging me aan te sluiten bij een broodfonds…
Nee maar serieus, best erg eigenlijk. Hij is alsnog 80 euro, wat ik normaal echt nooit zou uitgeven aan een sjaal, maar door die korting en dat ik hem al duizend keer bij iedereen heb gezien ben ik toch overstag gegaan. Maar daardoor voel ik me wel een beetje fashion victim
Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn bestelling is vertraagd.
Ja ik kreeg er net ook een! Ben benieuwd hoelang het gaat duren!
Zo mooooi.
Mij stond hij ook niet! Ik ben te lang en heb een borsten etc, zag er niet uit. Zo jammer, vind hem prachtig!
Oeh, heel leuk! Ik kan 't merkje net niet lezen, waar vandaan?
Ik ook:(.
Waar is deze van?
Het voorbeeld wat je geeft klinkt zeker als een lastige vraag om antwoord op te geven. Je kan jezelf ervan overtuigen dat je je schuldig voelt omdat je het echt erg vindt voor die ander, maar ik zou niet weten hoe je erachter kan komen dat dat ook echt zo is? Ik zou eerlijk gezegd afgaan op mijn gevoel in zo’n geval, maar daar heb je eigenlijk ook niks aan.
Als ik vluchtig kijk wat kenmerken/eigenschappen van een sociopaat zijn dan gaat dat wel echt veel verder dan het voelen van schuld. Het niet schuldig voelen, of schaamte voelen en het gebrek aan empathie is wel een belangrijk onderdeel van een sociopaat, maar daarnaast zijn er nog zo ontzettend veel kenmerken die iemand pas écht tot een sociopaat maken, denk ik…
edit: als ik soms je reacties voorbij zie komen hier op het forum lijk je me alles behalve een sociopaat. Voor zover ik weet ben je een zeer meelevend en empathisch persoon, die anderen steunt wanneer ze dat nodig hebben. En dan niet om daar zelf beter van te worden, maar om die persoon te helpen.